Szerver idő 11:04:18 [EN]
Magyar English
Main News Forum Knowledge Media FAQ Report
2015 - 2016 - 2017 - 2018 - 2019 - 2020
  A haladás útján
  2020.04.18 20:28
Ismét egy újabb verzióhoz érkeztünk, mely tartogat számunkra újdonságokat, és javításokat is.
Elsőként érdemes megemlíteni, hogy a fogadóban mostantól lehet használni a székeket,
illetve adott helyen még italozni is van lehetőség, amennyiben lenyomjuk az 1-es gombot.
Természetesen egyenlőre csak látványelem, de későbbiekben értelmet is adunk a dolognak, ha lesz rá mód.

Némi módosítás történt a megjelenésben is, például a karakterek felett lévő szöveget javítottuk,
hogy olvashatóbb legyen a játékosok neve.
A chat ablakban új parancsot tettünk be ami a '@clear', ennek hatására törölni lehet az eddigi irományokat.
Ez azért fontos, mert előfordul, hogy túl sok megjelenített szöveg esetén összeomlik a chat.

A felszerelések mostantól nem csak látványosak, de értelmet is kaptak a játékban, ugyanis minden egyes öltözék
rendelkezik egy bizonyos védelmi értékkel, amik összeadódnak, ha viseli őket a játékos.
A működés egyszerű, a kapott sebzés esetén a feltűntetett védelmi százalék alapján blokkolható a támadás,
például 10%-os védelem esetén, minden tizedik sérülés ki lesz védve, amit egy kis páncél ikon jelez a karakter felett.
Ne feledjük, hogy minden egyes karakter (beleértve a lényeket is) rendelkezik védelemmel.

A következő újdonság az eszközleírás, amit úgy tudunk előhívni, hogy rávisszük az egeret az eszköz ikonjára.
Ezen a kis képernyőn látjuk a tárgy nevét, rövid leírását, értékét, illetve adott típusoknál a védelmet, és sebzést is.
Egyes tételeknél a tárgy szintjét is feltűntettük, ami annyiban lényeges, hogy a fegyver vagy ruházat használatához
a játékosnak minimum ezzel a szinttel kell rendelkeznie, különben nem tudja azokat a karakterhez csatolni.

Végül egy kis különlegességként beépítettünk a játékba új típusú ellenfeleket, akikkel a harcok során találkozhatunk.
Azt nem áruljuk el, hogy miket állítottunk csatasorba, de az fontos információ, hogy ezekkel a lényekkel
nem harcolhatunk egy csapatban, ugyanis a későbbi verziókban ezek lesznek azok a karakterek, akik közvetlenül a játékosokat
ellen fognak harcolni. Mondhatjuk úgy is, hogy megalapoztuk a játék lényegét is, hiszen ezek a lények támadásokat fognak
indítani ellenünk. Megjelenik egy külön szoba, amiben érdemes részt venni, hogy pontokat gyűjtsünk a hangyatársadalom számára.
Ezeket a pontokat a rendszer a nap végén kiértékeli, és ez alapján kapunk jutalmakat, vagy épp valamilyen bűntetést
Így lesz lehetőség úgy területek megszerzésére, de el is veszíhetjük őket. A játékosok közösen dönthetnek arról,
hogy milyen területre indísunk globális támadást.

Természetesen ez még a jövő zenéje, hiszen elég összetett folyamatról van szó, de az már biztos,
hogy ez lesz a legfontosabb része a játéknak, így a legbonyolultabb is.
  Visszatérés
  2020.04.10 10:39
Amint tapasztaltátok hosszú ideje nem adtunk magunkról jelet.
Az utolsó hír óta sokminden történt, de most ismét itt vagyunk, hogy a fejlesztést folytassuk.
Ami azt illeti nem is kevés dolog változott, ugyanis voltak amiket ki kellett szednünk a játékból,
de cserébe egy halom fejlesztést is betettünk, ami bizonyára tetszeni fog a játékosoknak.

A korábban létrehozott Ligetnek egy időre búcsút intettünk, ugyanis a tágas környezet miatt
FPS romlást tapasztaltunk, ami rossz hatással van a játszhatóságra.
Úgy döntöttünk, hogy maradunk a korábban kitalált ötletnél, ami azt jelenti,
hogy több kisebb területet hozunk létre, amik egyedi tulajdonságokkal rendelkeznek.
Képek a játékból
A főtéren helyeztük el az üzleteket, ahol fegyvereket, páncélokat, fejfedőket, italokat lehet vásárolni.
Küldetéseket is vállalhatunk, ha épp arra támad kedvünk, na meg persze, ha pénzhez szeretnénk jutni.
A környező pályákon szerezhetünk be építőanyagokat az építkezéshez, de vásárolhatunk is a főtéren.
Készüljünk fel, hogy nem egy unalmas gyűjtögetés vár ránk, hiszen úgy nem lenne izgalmas a játék.
Ami azt illeti lesz részünk meglepetésben, mivel az eddigi verziókban kizárólag a Sötét Erdőben
találkozhattunk lényekkel. A lényeket is próbáltuk egyedivé tenni, azaz mindegyik rendelkezik
valamilyen képességgel, hogy az általuk szerezhető tárgyakhoz ne juthassunk olyan könnyen.
Képek a játékból
Mindezek mellett a legfontosabb dolog a küzdelem, amit bárki indíthat a 'T' gomb lenyomásával.
Csatlakozhatunk másokhoz, vagy magunk is létrehozhatunk egy szobát egyedi játékmóddal.
Beállíthatjuk, hogy hány játékost szeretnénk látni, ami azt jelenti, ha nem csatlakozik elég játékos,
akkor a játék csatasorba állítja az AI-kat, hogy velünk, vagy épp ellenünk küzdhessenek,
tehát önmagában nincs szükségünk élő játékosokra persze haverokkal sokkal izgalmasabb a csata.
A végén megkapjuk a teljesítményünknek megfelelő jutalmakat köztünk tudást (XP), és némi pénzt is (Peták).
Képek a játékból
Folyamatosan javítjuk a játékot, hiszen minden egyes fejlesztés újabb hibát tartogat számunkra,
de megpróbálunk a lehető leghamarabb elhárítani mindent.

Jó szórakozást kívánunk!
2015 - 2016 - 2017 - 2018 - 2019 - 2020


Valid XHTML 1.0 Transitional Érvényes CSS!