Szerver idő 16:06:51 [EN]
Magyar English
Main News Forum Knowledge Media FAQ Report
2015 - 2016 - 2017 - 2018 - 2019 - 2020
  Lakhely és barátok
  2020.06.20 20:00
Elkészültünk a következő verzióval, melyben mostantól mindenki megépítheti saját lakhelyét.
Természetesen csak adott területen van rá mód, hogy építésbe fogjunk, ezt a helyet a főtérről tudjuk megközelíteni.
Amennyiben előhívjuk az építés ablakot, keressük meg a kis piros ládikát, majd tegyük le egy megfelelő helyre.
A ládát megnyitva az építés ablakban találjuk magunkat, ahol az épület alakját, méretét, mintázatát,
színét és még sok mást is beállíthatunk.
Képek a játékból
Mivel a játékosok rendelkeznek saját kuckóval előfordulhat, hogy vendégeket is szeretnének fogadni.
Alaphelyzetben csak a ház tulajdonosa tud belépni a házba, viszont ha egy játékos úgy dönt, hogy meglátogatna valakit,
akkor nincs más dolga, mint kopogni a bejárati ajtón, ekkor a ház ura értesítést kap erről, és engedélyezheti a belépést.

A játékosok mostantól barátnak jelölhetnek másokat, így láthatják, hogy ki merre jár, illetve mikor lépett be utoljára.
Ezt az ablakot egyenlőre az F2 gomb megnyomásával lehet előhívni.

Két új ládát is létrehoztunk, az egyik egy kisebb rekesz a másik egy nagy láda, melyben kétszer annyi férőhely van.

A korábban bekerült függőtáblát aktiváltuk, így mostmár üzenőtáblaként funkcionál, vagyis két sorban szöveget írhatunk rá.

Végül egy kis látványosság a lakóövezetben. Olykor sötét felhők gyűlnek össze, így hatalmas vihar kerekedhet,
ekkor besötétedik, elered az eső, és bizony villámok is lecsaphatnak a területen.
Képek a játékból
  A haladás útján
  2020.04.18 20:28
Ismét egy újabb verzióhoz érkeztünk, mely tartogat számunkra újdonságokat, és javításokat is.
Elsőként érdemes megemlíteni, hogy a fogadóban mostantól lehet használni a székeket,
illetve adott helyen még italozni is van lehetőség, amennyiben lenyomjuk az 1-es gombot.
Természetesen egyenlőre csak látványelem, de későbbiekben értelmet is adunk a dolognak, ha lesz rá mód.

Némi módosítás történt a megjelenésben is, például a karakterek felett lévő szöveget javítottuk,
hogy olvashatóbb legyen a játékosok neve.
A chat ablakban új parancsot tettünk be ami a '@clear', ennek hatására törölni lehet az eddigi irományokat.
Ez azért fontos, mert előfordul, hogy túl sok megjelenített szöveg esetén összeomlik a chat.

A felszerelések mostantól nem csak látványosak, de értelmet is kaptak a játékban, ugyanis minden egyes öltözék
rendelkezik egy bizonyos védelmi értékkel, amik összeadódnak, ha viseli őket a játékos.
A működés egyszerű, a kapott sebzés esetén a feltűntetett védelmi százalék alapján blokkolható a támadás,
például 10%-os védelem esetén, minden tizedik sérülés ki lesz védve, amit egy kis páncél ikon jelez a karakter felett.
Ne feledjük, hogy minden egyes karakter (beleértve a lényeket is) rendelkezik védelemmel.

A következő újdonság az eszközleírás, amit úgy tudunk előhívni, hogy rávisszük az egeret az eszköz ikonjára.
Ezen a kis képernyőn látjuk a tárgy nevét, rövid leírását, értékét, illetve adott típusoknál a védelmet, és sebzést is.
Egyes tételeknél a tárgy szintjét is feltűntettük, ami annyiban lényeges, hogy a fegyver vagy ruházat használatához
a játékosnak minimum ezzel a szinttel kell rendelkeznie, különben nem tudja azokat a karakterhez csatolni.

Végül egy kis különlegességként beépítettünk a játékba új típusú ellenfeleket, akikkel a harcok során találkozhatunk.
Azt nem áruljuk el, hogy miket állítottunk csatasorba, de az fontos információ, hogy ezekkel a lényekkel
nem harcolhatunk egy csapatban, ugyanis a későbbi verziókban ezek lesznek azok a karakterek, akik közvetlenül a játékosokat
ellen fognak harcolni. Mondhatjuk úgy is, hogy megalapoztuk a játék lényegét is, hiszen ezek a lények támadásokat fognak
indítani ellenünk. Megjelenik egy külön szoba, amiben érdemes részt venni, hogy pontokat gyűjtsünk a hangyatársadalom számára.
Ezeket a pontokat a rendszer a nap végén kiértékeli, és ez alapján kapunk jutalmakat, vagy épp valamilyen bűntetést
Így lesz lehetőség úgy területek megszerzésére, de el is veszíhetjük őket. A játékosok közösen dönthetnek arról,
hogy milyen területre indísunk globális támadást.

Természetesen ez még a jövő zenéje, hiszen elég összetett folyamatról van szó, de az már biztos,
hogy ez lesz a legfontosabb része a játéknak, így a legbonyolultabb is.
  Visszatérés
  2020.04.10 10:39
Amint tapasztaltátok hosszú ideje nem adtunk magunkról jelet.
Az utolsó hír óta sokminden történt, de most ismét itt vagyunk, hogy a fejlesztést folytassuk.
Ami azt illeti nem is kevés dolog változott, ugyanis voltak amiket ki kellett szednünk a játékból,
de cserébe egy halom fejlesztést is betettünk, ami bizonyára tetszeni fog a játékosoknak.

A korábban létrehozott Ligetnek egy időre búcsút intettünk, ugyanis a tágas környezet miatt
FPS romlást tapasztaltunk, ami rossz hatással van a játszhatóságra.
Úgy döntöttünk, hogy maradunk a korábban kitalált ötletnél, ami azt jelenti,
hogy több kisebb területet hozunk létre, amik egyedi tulajdonságokkal rendelkeznek.
Képek a játékból
A főtéren helyeztük el az üzleteket, ahol fegyvereket, páncélokat, fejfedőket, italokat lehet vásárolni.
Küldetéseket is vállalhatunk, ha épp arra támad kedvünk, na meg persze, ha pénzhez szeretnénk jutni.
A környező pályákon szerezhetünk be építőanyagokat az építkezéshez, de vásárolhatunk is a főtéren.
Készüljünk fel, hogy nem egy unalmas gyűjtögetés vár ránk, hiszen úgy nem lenne izgalmas a játék.
Ami azt illeti lesz részünk meglepetésben, mivel az eddigi verziókban kizárólag a Sötét Erdőben
találkozhattunk lényekkel. A lényeket is próbáltuk egyedivé tenni, azaz mindegyik rendelkezik
valamilyen képességgel, hogy az általuk szerezhető tárgyakhoz ne juthassunk olyan könnyen.
Képek a játékból
Mindezek mellett a legfontosabb dolog a küzdelem, amit bárki indíthat a 'T' gomb lenyomásával.
Csatlakozhatunk másokhoz, vagy magunk is létrehozhatunk egy szobát egyedi játékmóddal.
Beállíthatjuk, hogy hány játékost szeretnénk látni, ami azt jelenti, ha nem csatlakozik elég játékos,
akkor a játék csatasorba állítja az AI-kat, hogy velünk, vagy épp ellenünk küzdhessenek,
tehát önmagában nincs szükségünk élő játékosokra persze haverokkal sokkal izgalmasabb a csata.
A végén megkapjuk a teljesítményünknek megfelelő jutalmakat köztünk tudást (XP), és némi pénzt is (Peták).
Képek a játékból
Folyamatosan javítjuk a játékot, hiszen minden egyes fejlesztés újabb hibát tartogat számunkra,
de megpróbálunk a lehető leghamarabb elhárítani mindent.

Jó szórakozást kívánunk!
2015 - 2016 - 2017 - 2018 - 2019 - 2020


Valid XHTML 1.0 Transitional Érvényes CSS!