Szerver idő 17:01:54 (Gmt +02:00) [HU]
Magyar English
Főmenü Hírek Fórum Tudástár Média GYIK Jelentés
2015 - 2016 - 2017 - 2018
  Irányítás finomítása
  2015.06.04 22:31
Mint korábban már írtuk problémák voltak az irányítással, ami annyit jelent, hogy képes volt a játékos átmenni a falon.
Ezeket a hibákat javítottuk, egyúttal újraírtuk a karakter irányítását.
Továbbá a konyha kinézetét kicsit bővítettük, és a fényeket is módosítottuk, hogy még látványosabb pályán tudjunk harcolni.
Képek a játékból
Képek a játékból
  Konyhai felújítás, játékfelület
  2015.05.28 21:06
A korábbi képeken látható konyhát teljes mértékben átalakítottuk, már nem csak textúrákat használtunk,
a kilincsek, és gombok objektumok lettek. Mindezek mellett a játék felületét is előkészítettük, az alábbi képen látható
az élet, pajzs, és az aktuális fegyver képe.
Képek a játékból
Képek a játékból
Reméljük, hogy az új konyha magas poligon szintje nem fogja hátráltatni a gyengébb masinákon való futtatást.
  Zárt körű tesztelés II.
  2015.05.12 21:23
Egy újabb zárt körű tesztelésnek vetettük alá a játékot, mely alatt a játékos adatainak visszajelzését,
a harc rendszert, és a szintet kezelő rendszert teszteltük. Meglehetősen jól sikerültek a dolgok, ugyan voltak bugok, amelyeket orvosolni kell,
például egyes helyeken át lehet menni a falon, így könnyedén be lehet jutni a belső járatokba. Gyengébb gépen is teszteltük a dolgokat,
s terveinknek megfelelően egész lágyan futott a játék.

Egyre közelebb vagyunk egy publikus teszthez, viszont előtte össze kell állítanunk egy próbához megfelelő szobát,
továbbá egy-két további fegyver is szükséges lesz.
  Zárt körű tesztelés
  2015.05.07 21:26
Az elmúlt órában tesztnek vetettük alá a hálózati részt, ami az elvárásnak megfelelően teljesített.
Napról napra közelebb kerülünk ahoz, hogy ti magatok is kipróbálhassátok a játék alpha verzióját.
A grafikus felület még hiányzik, illetve a szint lépés kezelése is hiányos, viszont szépen halad a játék fejlesztése, aminek a többiek is örültek.
  Előregisztrálás
  2015.05.05 21:31
Játékunk szépen fokozatosan formálódik, vele együtt az oldal is, ahol a mai naptól elérhetővé tettük az előregisztrációt.
A játék letöltése, illetve tesztelése továbbra sem publikus, viszont dolgozunk rajta, hogy mihamarabb részt vehessetek egy összecsapásban.
Előregisztrációhoz kattints IDE
  Hálózat tesztelése
  2015.04.29 21:02
Elkészültünk egy alapvető hálózati kapcsolattal, amelyen keresztül a játékosok tudnak játszani egymással.
Legelső tesztünk alatt babokat lőttünk egymásra, melyek találatkor hátra lökték a másik a játékost.
Képek a játékból
A struktúra véglegesítése még sok időt vesz igénybe, de az alapok már elkészültek, amire építhetjük a játékot.
  Várva várt Babpuska
  2015.04.28 19:24
A mai nap elszöszöltünk az egyik feljegyzett fegyver alakjával, de végre elkészültünk vele.
Elég egyszerű a kinézete, viszont jelenleg nem ez a lényeg, ezzel majd később fogunk foglalkozni.
Képek a játékból
Mint látható a puska lövés előtt magába gyűjti az energiát, hogy kilője magából a babot.
  Első kép a karakterről
  2015.04.01 12:09
Íme elkészítettük a karaktert amivel a játékos tud majd mászkálni. Elsőre kissé furcsának tűnik,
és talán másodjára is az, viszont ez a legelső karakter verzió, ami természetesen változni fog.
Képek a játékból
Idővel át fogjuk formálni, hogy megkapja végső kinézetét, addig viszont még sok idő fog eltelni.
A színe természetesen változni fog, illetve magát az árnyalatot maga a játékos fogja tudni meghatározni.
  Egyedi karakterek
  2015.03.31 10:39
Arra gondoltunk, hogy a játékosok biztosan szívesen készítenének maguknak egyedi karaktereket,
ezért a fejlesztési ötletek közé bekerült egy olyan menüpont, amiben a karakter kinézetét,
illetve felszerelését (ruházat) a játékosok saját ízlésükre szabhatják, ezzel némi egyéniséget szerezve maguknak.
Jelenleg a terv elég felszínes, ezért most a részletekre nem térnénk ki, legyen elég annyi, hogy megpróbáljuk a legtöbbet kihozni az ötletből.
  Tervezett fegyverzet
  2015.03.30 12:10
Felvetettünk néhány fegyver ötletet, melyek kissé eltérnek a megszokottaktól,
viszont maga a játék sem a szokásos, ezért úgy gondoltuk kicsit szabadjára engedjük a fantáziánkat.
Ezek a fegyverek jelenleg csak ötlet jellegűek, ezért előfordulhatnak változtatások.
Íme amikről beszéltünk:

- Bab Puska (Bean Gun):
A Bab Puska egy egyszerű karabély, melynek tárában 8 lőszer található, ennek működése kissé hasonlít a világháborús karabélyokéhoz.

- Répavető (Carrot Cannon):
Ez a fegyver a rakétavetőhöz hasonlítható annyi különbséggel,
hogy rakéta helyett répát lő ki, ami becsapódáskor szétfröccsen.
Újratöltése lassú, és a mozgó célpontok ellen nem igazán hatásos, de nagyobb területen képes pusztítani.

- Paradicsom Hajító (Tomato Gun):
A Paradicsom Hajító a gránátvetőnek felel meg, ami fonnyadt paradicsomot lő ki.
Becsapódáskor szétfröccsen, és rátapadva az ellenségre lelassítja.
Kisebb területen sebez, mint a Répavető, viszont taktikai fegyvernek elsőrangú.

- Mag Mészárló (Seed Slaughter):
Ez a fegyver egy gépágyúnak felel meg, ami apró magokat lő ki magából,
meglehetősen nagy ütemben. Elég nagy a szórása, de kicsi a lövésenkénti sebzése,
viszont a nagy fordulatszám miatt ezek ellenére is igen hatásos fegyver.

- Kukorica Karabély (Corn Gun):
Ez egy gépkarabélynak felel meg, aminek tárában 32 lőszer fér el. Közepes távolságra is kiváló,
ezért használata igen hasznos lehet.

- Mazsola Muskéta (Raisin Shotgun):
A Mazsola Muskéta egy sörétespuskának felel meg, ami több apró mazsolát lő ki magából.
Kizárólag közelről hatásos, viszont a sebzése kimagasló, ezért zárt helyeken jó szolgálatot tesz.

Továbbá egy eszköz is felkerült a listánkra, ami ugyan nem fegyver, de ötletként megemlítjük ezt is.

- Karomkampó (Grappling Gun):
Olyan tárgyakra is fel lehet vele jutni, ahová alapesetben nem lehetne, például lámpa búra, vagy függő cserép.
  Látványvilág
  2015.03.28 19:40
Elsődleges irányelv, hogy a régebbi AGP-s, illetve a gyengébb PCIe-os videókártyák is képesek legyenek megbírkózni a grafikai elemekkel.
Az erősebb géppel rendelkező játékosok számára így is elérhető lesz az Antialiasing, Bloom, Motion Blur effektek, hogy lárványosabb legyen számukra a játékmenet.
Képek a játékból
A fenti képen a futás közbeni Mobion Blur effekt látható, így érzékeltetjük a játékost, hogy mekkora sebességgel halad.
Képek a játékból
Ezen a képen egy szellőző rendszer felső eleme látható, ahol napfény világítja be a cső peremét.
Ez valójában csak látszat, ugyanis egyáltalán nem arról van szó, hogy fényt használnánk, egyszerűen rá van Bake-elve (nyers fordításban: sütve) a textúrákra.
Ezzel az eljárással jelentős energiaforrást spórolunk meg a játékosok számára, így próbáljuk elérni, hogy a gyengébb géppel rendelkezők is részt vehessenek a játékban.
  Első játékkép
  2015.03.28 19:14
Legelső képmentés a játékról, amin egy félig berendezett konyha látható.
A karakter tesztelésére alkalmas a helyszín, mivel az ugrás, futás, falra mászás is az elvárásnak megfelelő volt.
Képek a játékból
A játék online játszható többjátékos módban, melyben a résztvevőknek a pályatípusnak megfelelően kell teljesíteniük a küldetést.
A jól megszokott DM (Deathmatch), TDM (Team Deathmatch) játékmódok mellett helyet kap a CTF (Capture The Food) típus,
ami a Capture The Flag-nek felel meg, és a Domination, melyben a játékosoknak egyes területeket kell megszereznie a győzelemhez.
Ezek mellett új módok is helyet kapnak:

- GaF (Get a Food) .. Ebben a módban a játékosoknak élelmet kell szereznie a pályán melyek elszórva találhatók,
ezeket a csapat kezdőpontjára kell szállítani megadott időn belül.

- Race .. Mint ahogy a nevéből is olvasható ez egy verseny mód, melyben a lényeg az, hogy egy adott útvonalon kell végig rohanniuk a játékosoknak,
egyszerűen fogalmazva egy fútóversenyről van szó.
  Első bejegyzés
  2015.03.28 19:00
Ez itt az első bejegyzés. :)
A játékötlet már korábban megszületett, illetve volt egy korábbi megvalósítás is, viszont rövid időn belül elvetésre kerül.
03.23-án ismét előkerültek a tervek, így a játék fejlesztése ismét elkezdődött.
2015 - 2016 - 2017 - 2018


Valid XHTML 1.0 Transitional Érvényes CSS!