Szerver idő 09:44:32 (Gmt +02:00) [HU]
Magyar English
Főmenü Hírek Fórum Tudástár Média GYIK Jelentés
2015 - 2016 - 2017 - 2018
  Ha harc, hát legyen harc
  2016.10.31 21:20
Kíváncsiak voltunk, hogy miként nézne ki a játék, ha bepakolnánk pár aggresszív NPC-t, akik minket,
illetve egymást próbálják darabokra szedni. A lépcsőmászással még problémájuk van, így könyedén el tudtunk előlük menekülni,
de idővel majd belejönnek, és akkor nem lesz menekvés.
Az egymással vívott harcukat elnézve elég könyörtelenek sőt, a kósza gránátok jelenlététől sem riadnak vissza,
bár lehet ez nem fog előnyükre válni. Az alábbi három kép más-más szemszögből mutatja be a káoszt, ami éppen uralkodott tesztünk során.
Csoda, hogy lencsevégre tudtunk kapni pár ellenfelet is.
Képek a játékból
Képek a játékból
(Egy kis megjegyzés: A kék csapatban harcoltunk mi is, tehát a pirosak voltak ellenünk,
viszont nem a hangya színe a mérvadó, hanem a felettük lévős korong jelölte a csapatokat.)
Képek a játékból
  Fejlesztési fejlemények
  2016.10.29 17:52
A napokban teljes gőzzel azon dolgoztunk, hogy játékunk ismét a jól megszokott formájában jelenhessen meg az érdeklődők előtt.
Egy-két olyan problémába ütköztünk, amire nem találtunk magyarázatot, mivel a hálózatkezelő modul teljesen másképp működik,
mint az eddig használt formula. Persze nem adtuk fel, azok nem is mi lennénk, szóval a lényeg, hogy ismét a jó irányba halad a fejlesztés.
Képek a játékból
Képek a játékból
Képek a játékból
  Új motor, új ötlet
  2016.10.24 13:20
Eddig még nem tettünk arról említést, hogy a játékot a Unity játékfejlesztő szoftverben készítjük.
Mivel már sokan átálltak a 4-es verzióról 5-ösre, ezért mi is nekivágtunk az átalakulásnak.
A probléma ott kezdődik, hogy rengetek parancs elavult lett, amiket a normális működéshez le kell cserélnünk,
szóval beletelik egy kis időbe, mire mindent kijavítunk.
A pozitív oldala a dolognak, hogy sokkal egyszerűbben tudunk ezután fejlesztéseket eszközölni,
továbbá a grafika is nagy változáson megy keresztül, amit be is mutatunk az alábbi képen.
Képek a játékból
  Vigadó átalakítása
  2016.08.27 15:49

A mai nap átszerkesztjük a Korhadó Vigadó működését, így mostantól a harcokat nem lehet innen kezdeményezni,
továbbá a fegyvertárnak is keresünk egy másik helyet, ez azt is jelenti, hogy nem egy konzervdobozban lesznek a fegyverek,
hanem egy sokkal érdekesebb helyszínen lesznek elérhetőek.
A bejelentkezést követően nem a vigadó helyszíne lesz a belépési pont, hanem az Eligazító.

Ezen a területen nem lehet majd járkálni sőt, magát a karaktert sem fogjuk látni, de ennek ellenére nem kell arra számítani,
hogy egy kihalt fatörzs lesz a képernyőn. A látvány kedvéért a helyszín tele lesz NPC-kel amik, teszik a dolgukat,
emiatt sem akartuk, hogy bejárható legyen a környezet.
A korábbi 'külön ajtó minden szobának' elvet félretettük, és inkább egy listát hozunk létre,
hogy milyen összecsapásokhoz lehet, majd csatlakozni.
  Eventek
  2016.08.09 16:03

Terveink szerint a szokásos harcok mellett eventekre is lehet majd számítani, melyek különböző feladatokkal foglalják le a játékosokat,
például a Mérgespókok event arról fog szólni, hogy az egyik szobában pókok bukkannak fel, amik szintén sugárzáson mentek keresztül,
emiatt ők is szintén nagyra nöttek, és úgy gondolták, nekik is szükségük van az értékesebb tápanyagra.
  YouTube csatorna
  2016.08.09 15:58
Pár napja készítettünk egy rövid videót a játékról, melyet feltöltöttünk a YouTube-ra is. Nem akartunk mindent bemutatni,
ezért inkább több, de egyre érdekesebb bejátszással próbáljuk visszatérésre késztetni a youtube-os közönséget.

  Új szoba
  2016.08.09 15:36
Korábban létrehoztunk egy új szobát, ami pontosabban egy garázs, ahol szintén izgalmas összecsapásokat lehet indítani.
Még egyáltalán nincs kész, például az utólagos árnyékok előállításában vannak problémák, és amint látható az autó is elég érdekes formát ölt.
Későbbiekben több különböző szobát szeretnék beépíteni a játékba, hogy még változatosabbá tegyük a játékmenetet.
Képek a játékból
Képek a játékból
  Konyhai munkálatok
  2016.08.09 15:13
Ismét módosítottuk a konyha kinézetét, egy-két textúrát lecseréltünk, illetve kaptak némi tükröződést.
A fényeken is állítottunk, mivel elég sötét volt a játéktér, ami helyenként elég lehangoló érzést keltett.

Egy kis érdekesség: a képen találni egy másik hangyát is, ami a szokásos zöld színnel ellentétben barnaként látható.
Ez egy szalmazsákból összeállított hangya, ezt a későbbiek során gyakorlásként tudjátok célba venni, viszont ennek kapcsán az is szóba került,
hogy ehez hasonlóan több féle célpontot is beépítünk, viszont erről egyenlőre nem szeretnénk beszélni, mivel hosszabb munkálatokat igényel.
Ha valaki azon gondolkozott, hogy mik azok a vajszínű hengerek a pályán, akkor a válaszunk a következő: a szalmazsákos hangyafigurák telepítési helye,
ami természetesen számotokra láthatattlan, de nekünk viszont nagy segítség ezek használata.
Képek a játékból
  Korhadó Vigadó, mint szálláshely
  2016.03.10 22:50
Korábbi ötleteinket megváltoztatva a játékba belépve rögtön egy farönkben találja magát a játékos,
ami a hangyák számára fenntartott szálláshely, illetve állomás. Ezen a helyen tudják magukat kipihenni a fáradt harcosok,
ahol későbbiekben feladatokat is tudnak vállalni. A kijárati résznél megállva lehet kiválasztani, hogy mely szobába szeretnétek átlépni.
Egy kicsit hangulatosabbá tettük a konyhai összecsapást, betettünk némi időjárást, az alábbi képen lehet látni, amint kitekintünk a szakadó esőre.
Képek a játékból
Képek a játékból
Képek a játékból
Képek a játékból
Képek a játékból
  Kissé hangyás karakter
  2016.02.01 19:00
Az eddig használt karaktert lecseréltük egy újabb, a játékhoz illő hangyára, amit végre animálni is tudtunk,
ez azt jelenti, hogy már nem csak 'csúszunk' a földön, hanem ténylegesen mozog a kis falánk jószág. :)
Mikor épp nem mozgunk vele, akkor idővel neki áll nézelődni unalmában.
Ami még látszik a képeken az az, hogy a becsapódás helyén szétfröccsen a töltény, vagy mag, ha úgy jobban tetszik.
Képek a játékból
Képek a játékból
Képek a játékból
  Felfegyverkezés
  2016.02.01 19:00
Beépítettünk három új fegyvertípust, melyek különböző stratégia alkalmazására hasznosak,
ugyanis szerettük volna kipróbálni a korábbi elképzeléseinket. Korábbi híreinkben már írtunk róluk, ezért ezt most kihagynánk, hogy ne ismételjük magunkat.
Íme a fegyverek, melyeket már előszeretettel használunk a tesztek során:

Bab puska
Képek a játékból
Mazsola muskéta
Képek a játékból
Répavető
Képek a játékból
Kukorica karabély
Képek a játékból
  Konyhai felújítás II.
  2016.02.01 19:00
A korábban felújított konyha további bővítésen esett át, ami még látványosabbá tette az eddigi környezetet.
Fortyogó leves, csöpögő csap, zselétorta, mint trambulin. Ezek az apróságok olyan érzetet adnak a játékosnak, mintha tényleg egy valódi konyhában küzdene.
Az alábbi képeken a konyhát látjátok több szemszögből:
Képek a játékból
Képek a játékból
Képek a játékból
Képek a játékból
Képek a játékból
2015 - 2016 - 2017 - 2018


Valid XHTML 1.0 Transitional Érvényes CSS!