Szerver idő 17:01:51 (Gmt +02:00) [HU]
Magyar English
Főmenü Hírek Fórum Tudástár Média GYIK Jelentés
2015 - 2016 - 2017 - 2018
  Új szobák, és harci öltözékek
  2017.08.12 22:07
A korábbi verzióhoz képest sok új dolgot fogtok találni, az egyik ilyen dolog a főteret körülvevő fal kinézete.
A jelenlegi megjelenés jobban hangsúlyozza, hogy a terület egy erdő közepén található, persze ezen még
a későbbiekben változtatni fogunk, mivel a látványosabb megjelenés erősebb gépigényt eredményez, ami
problémákat okozhat a gyengébb gépekkel rendelkező játékosoknak, ezért megpróbáljuk a lehető legjobban elérni.

Mostantól lehetőség nyílik a karakter felvértezésére, hogy jobban bírja a gyűrödést.
A felszerelések bolt polcaira bekerültek a legfrissebb harci öltözékek, melyek a védelem növelésében játszanak szerepet,
emellett némi egyéniséget is kölcsönöznek tulajdonosának.

Korábbi írásainkban említést tettünk arról, hogy idővel vissza fogjuk helyezni a lényeket,
ezt most meg is tettük, hogy ismét társaságot nyújtsanak az erdei sétákhoz, ami természetesen
nem feltétlenül jelent jót, de izgalmat mindenképp várhatunk az új rendszertől.

Eddig a szintlépéssel nem jártak előnyök, mostantól viszont a karakter statisztikája fejleszthető.
Az S gomb lenyomásával megnyithatjuk a Stat ablakot, ahol választhatunk, hogy mit szeretnénk fejleszteni.
A K gomb megnyomása esetén későbbiekben képességeket választhatunk, melyek további előnyhöz juttatnak minket.

Az újítások mellett sok hibát javítottunk, ezekről most nem teszünk külön említést, viszont akit érdekel
az megnézheti a javítások listáját a Jelentések menüpontban.
Képek a játékból
Képek a játékból
  Küzdelem a gép ellen
  2017.07.02 19:40
Ebben a verzióban már lehetőségünk van a gép ellen harcolni, ha épp nincs más akivel játszhatunk.
FFA, és CTF módban is kiváló munkát végeznek, viszont a TDM módban még nem igazán tudják, hogy ki oldalán álljanak.
Két új fegyvert tettünk a játékba, az egyik egy repeszgránát, aminek a neve is csak egyszerűen gránát,
a másik a babpuskához hasonló karabély, ami bab helyett jégdarabokat lő ki, ennek a neve jelenleg jégfegyver.

Az AI (gépi karakter) a játékos által is beállítható, azaz módosíthatjuk a nehézségi szintet, és az ellenfelek számát.
A következő parancsokat használhatjuk (csak a főtéren lehet beállítani):
@ai 6 . . . . . . Ezzel a paranccsal állíthatjuk be, hogy hány ellenfelünk legyen. (min. 0 max. 16)
@ai medium . . . Ezzel a nehézségi szintet adhatjuk meg. (easy, medium, hard) (könnyű, közepes, nehéz)

Későbbiekben a fegyverek neveit módosítjuk, de egyenlőre nem akartuk húzni az időt, továbbá az AI beállítását,
illetve a játékmódot külön képernyőn tudjuk majd beállítani, így nem kell parancsokkal bajlódnunk.
Képek a játékból
  Hivatalos prealfa verzió
  2017.06.01 18:54
Fontos bejegyzés!
Elindult a hivatalos prealfa verzió, melyben fegyverek, és főzetek várnak a játékosokra,
hogy kipróbálják őket. Természetesen még sok-sok dolog vár majd mindenkire,
de egyenlőre legyen elég ennyi, a folytatás nem marad el.

Sajnos, ahogy számítottunk rá nem ment zökkenőmentesen az indulás,
mivel a jó öreg PHP rendszer frissítve lett, és egy-két helyen módosítanunk kellett a dolgokat.
Most már minden rendben, úgyhogy tessék megtekinteni a főteret, viszont a főzetekkel csak óvatosan,
nehogy rászokjon valaki. :)

Jó szórakozást!
  Rugóláb, és társaik
  2017.05.26 19:38
A mai nap elszöszöltünk egy kicsit az eszközök használhatóvá tételével.
Kezdetnek betettünk néhány főzetet, amelyek a harcok során segítségünkre lehetnek, ha okosan használjuk őket.
Természetesen két darab gyógyító ital is bekerült, amivel értelemszerűen a karakterünk életét tudjuk feltölteni.
A korábban használt fegyver ikonokat lecseréltük, hogy még szembetűnőbbek legyenek a táskánkban.
Képek a játékból
Hamarosan új verziót fogunk kiadni, amiben az eddig leírtakat tudjátok majd kipróbálni.
A feltöltéssel még várni kell, mivel még van egy-két dolog, amit meg szeretnénk valósítani,
de az biztos, hogy legkorábban június 1-én várható frissítés.
  Életre keltve
  2017.05.25 12:21
Az elmúlt napokban sok időt fektettünk a játékba, hogy a környezetnek, és a karakternek is hangot adjunk.
Az általunk irányított hangya, már nem csak egy droid, ami szó nélkül viseli a sérüléseket.
Környezetünk már jobban hasonlít egy erdőre, mivel madárcsicsergéstől kezdve az ágak recsegéséig mindent betettünk,
ami élvezhetőbbé teszi a játékot, így már nem azt az érzést kelti, hogy egy vákumkamrában játszunk.

A jelenlegi navigáció, és a különálló pályák összeférhetettlensége miatt rövid időre száműztük a lényeket,
viszont megpróbálunk mihamarabb előállni egy új formulával, ami reményeink szerint legalább olyan jó lesz, mint a mostani.

A hangok mellett a harcok során már King of the hill játékmódot is választhatunk, aminek célja, hogy a kijelölt helyet egyedüli uralkodóként
megtartsuk a többi játékossal szemben, így pontokat szerezhetünk a terület uralása alatt.
Ezzel együtt a következő játékmódokkal találkozhatunk:
FFA (Free For All), TDM (Team DeathMatch), CTF (Capture The Flag), King (King of the hill)
Természetesen további játékmódokra is lehet számítani a közeljövőben, persze ezekről korábbi bejegyzéseinkben tettünk említést.
Képek a játékból
  Szerver próba
  2017.05.01 20:07
Fontos bejegyzés!
A mai nap élesítettük a játékszervert, ami azt jelenti, hogy mostantól egész nap elérhető lesz kisebb-nagyobb megszakításokkal.
A szerver címe, amihez csatlakozni tudtok: 185.43.205.16
Természetesen a következő verzióban már automatikus lesz az ip kitöltés, így nem kell a cím beírásával bajlódni.
A tesztelés ezennel elkezdődik, úgyhogy ne kíméljétek a játékot. Várjuk a bejelentéseket, amiket megpróbálunk mihamarabb feldolgozni.
Kellemes bug vadászatot!
  Háromszoros küzdelem
  2017.04.29 23:04
A héten sok időt töltöttünk a játékmódok kialakításával, melyeket a mai nap kiadott verzióban láthattok.
Egyenlőre három játékmód került a játékba, melyek közül jelenleg csak parancs segítségével lehet választani.
A következő típusok érhetők el: FFA, TDM, CTF.
Most nem írnánk le külön, hogy melyik mit tartalmaz, mivel már korábbi híreinkben leírtuk.
A pályáról ESC gomb megnyomásával ki lehet lépni, ez persze azt jelenti, ha harc közben tesszük ezt, akkor nem kapunk jutalmat.
A következő verzióban még több játékmódot szeretnénk beépíteni, illetve további pályákkal is készülünk majd.
Képek a játékból
  Letölthető verzió, és hibajelentés
  2017.04.18 15:13
A weboldal fejlesztését egy ideje már hanyagoltuk, ezért most egy kicsit ezzel is elszöszöltünk.
A Jelentés menüponton keresztül lehet a felmerülő hibákat elénk tárni, amiket kivizsgálunk,
majd publikussá teszünk a játékosok előtt, így a program fejlődése is szemmel tartható.

Az első letölthető verzió a mai nappal elérhetővé vált, ami a (build 170417) (prealfa) nevet kapta.
A verziót kizárólag a bejelentkezett, illetve tesztelésre kijelölt játékosok tölthetik le a Verziók menüpont alatt.

Ami fontos lehet, hogy a program letöltését követően a vírusírtó említést tesz arról, hogy a program nem megbízható,
ez persze téves információ, szóval nem kell aggódni amiatt, hogy vírust tartalmazna.
  Átépítés
  2017.04.01 16:17
Régebben készítettünk egy konyhát, ahol a játékosok harcolhatnak.
Mivel a korábbi technika nem volt a legjobb megoldás, ezért most átépítettük, hogy a jövőben könnyebb módosításokat eszközölhessünk.
Készítettünk egy képet, hogy miként néz ki az új grafikával, amin láthatóaz, hogy az elrendezés megegyezik az eredetivel.
Képek a játékból
Képek a játékból
  Grafikai tuning
  2017.03.25 21:55
Egyre több időt fordítunk a pályák szerkesztésére, eközben próbáljuk a lehető legjobb eredményt elérni a grafikával kapcsolatban.
Mint korábban már említettük az egyik célunk az, hogy a gyengébb géppel rendelkező játékosok is részt tudjanak venni a játékban,
viszont a jobb videókártyával rendelkezők számára lehetőséget adunk a maximális grafika eléréséhez.
Képek a játékból
Képek a játékból
  Tábor
  2017.03.20 23:50
Az elmúlt időszakban sok felületi részt alakítottunk át, illetve adtunk hozzá, hogy több dologról értesüljön a játékos.
A bevezető részt már nagyjából kidolgoztuk, így a játék irányítását majd itt tanulhatjuk meg.
Képek a játékból
  Méregzsákok
  2017.03.01 21:02
Minden nap egy kicsivel többer rakunk a játékba, hogy végre teljesítsük az induláshoz szükséges követelményeket.
A kereskedést már megoldottuk, a küldetések is szépen alakulnak, most pedig egy újabb lény került az IsotopeInsect világába.
A lárvákkal ellentétben agresszívak, szóval nem érdemes kisszintű játékosoknak ujjat húzni velük.
Kitűztük a prealfa szerver indításának időpontját Június 1-re, reméljük, hogy sikerül tartani az ütemtervet, hogy végre kezdetét vehesse a lakmározás.
Képek a játékból
  Lárva lények
  2017.02.22 19:49
Korábbi irásainkban nem ejtettünk szót arról, hogy milyen lényekre lehet majd számítani, ezért készítettünk egy képet az egyik típusról.
Ez a kis zöld lény egy lárvára hasonlít, ami akkor támad, ha mi magunk kezdeményezünk. Leölésüket követően valamiféle tárgyat kapunk.
Még nem találtuk ki, hogy mik legyenek ezek a dolgok, de annyi biztos, hogy százalékos eséllyel dobnak ezt-azt,
vagyis értékesebb holmikra is készülhetünk a közeljövőben, így magasabb szinten is gyepálhatjuk a kisebb szörnyeket.
Betettünk néhány egyszerűbb küldetést is, ami egyenlőre eszközgyűjtésben ki is merül, de hamarosan vadászatra is lehet majd jelentkezni.
Képek a játékból
  Februári jelentés
  2017.02.20 14:50
Bizony rengeteg időt vesz el az apróbb dolgok megvalósítása. Nem elég kizárólag a lényeges dolgokat megalkotni,
szükség van olyanokra is, amik az egyszerű, és szürke dolgokat színesebbé teszik.
A képen látható az egyik kereskedő listája, ahonnan kedvünkre választhatunk, ezt próbáltuk a napokban kiegészíteni effektekkel.
A béta verzió kiadásához, még van pár dolog, amit meg kell írni, de szeretnénk rövid időn belül elindítani az első teszt szervert,
hogy kezdetét vehesse az önfeledt bogarászás.
Képek a játékból
  Gyilkos harapás
  2017.01.26 19:48
Mai nap kíváncsiak voltunk, hogy miként nézne ki játékunkban egy korábban kitalált lény, melyet eventek alkalmával fogtonk látni.
A képen látható növényt egyszerre több játékosnak kell célba vennie, hogy sikerrel járjanak, ugyanis mint a méretén is látható nem egy könnyű eset.
Harapások mellett csápjaival is próbál majd végezni a játékossal, így érdemes elkerülni azon részeit.
Több hasonló behemótot is feljegyeztünk már, de ezeket még nem áruljuk el.
Képek a játékból
2015 - 2016 - 2017 - 2018


Valid XHTML 1.0 Transitional Érvényes CSS!