Hibajegyzet
(build v0.1.151) (17.08.20)
A felvett ruházatot a többi játékos nem látja.
(build v0.1.151) (17.08.12)
Vásárlás után az életjelző feltöltődik, annak ellenére, hogy a játékos sérült.
(build v0.1.151) (17.08.08)
A statokat nem kezeli megfelelően a szerver.
A küldetés teljesítése után a leadott eszköz nem tűnt el, hanem 0 lett.
(build v0.1.151) (17.07.29)
A főzeteket csak egyszer lehet használni.
A bal oldali szörnyszámláló kérdőjelet mutat.
A szörnyek az xp-t nem adják, hanem elveszik.
Belépéskor a kiváltott képességek megduplázódnak.
(build v0.1.151) (17.07.02)
Helyenként a játék szövege angolul jelenik meg.
A harc végén az AI megáll, de nem tűnik el.
(build 170601) (17.07.01)
A kilőtt játékos nem tűnik el rögtön.
Ha ismét belépünk miután "Hiba lépett fel", akkor a játék nem indul el.
(build 170601) (17.06.30)
Másik pályán lévő játékos láthatóvá válik a bolti portálban.
Portálon való belépés nem mindig sikerül elsőre.
A játékos akkor is kap pontot, ha saját magát lövi ki.
Ha a játékos zászlóval a kezében lezuhan, akkor újraéledéskor nála marad.
Összecsapásból is el lehet indítani a minijátékot.
Carrotescape minijátékból visszatérve a karakter a rakétán marad.
(build 170601) (17.06.28)
Az AI az ugróponton kivül is képes volt magasra ugrani.
Ha a szerver kifagy, akkor a játékos is kifagy, és nem tér vissza a menübe.
(build 170601) (17.06.27)
Az AI kezében két fegyver volt egyszerre.
(build 170601) (17.06.26)
Miután a harc befejeződött a játékos újraéledt, mert a végén pont lelőtték.
Az alacsonyabb ponton újraéledő játékos a (zuhanás) miatt megsérül.
A sárga ugrópont nem működik, ha nekifutásból ugrunk rá (azonos szinten).
Újraéledést követően a játékost szinte azonnal kilövik. (3 mp védelem)
Ha a játékos szobát vált, és a chat előtérben van, akkor a játékos beszorul.
(build 170601) (17.06.23)
Ha két játékos egy pályán épít, akkor a jelző a másik játékosnál látható.
(build 170601) (17.06.17)
A játékos akkor is fel tud venni dolgokat, ha tele van a táskája.
Sikertelen vásárlás esetén is van vásárlás animáció.
Belépést követően a korábban leszüretelt termények frissnek látszanak.
(build 170601) (17.06.16)
A játékos kiesik a pályáról, amikor semleges zónában lezuhan, majd újraéled.
(build 170601) (17.06.15)
Ha a játékos belép egy harcba nézőként, akkor is újraéled harcosként.
(build 170601) (17.06.13)
Sárga ugrópontra való leeséskor a játékos megsérül.
Harcból kilépve a játékos megsérül, miután az ugrópont használva lett.
(build 170601) (17.06.12)
A minijátékban megjelenik a célkereszt, ha újraindul a kör.
A minijátékban nem lehet használni a chat-et. (Letiltva)
A minijátékból nem lehet kilépni.
(build 170601) (17.06.03)
A sárga ugrópontok használatakor nem lehet navigálni.
(build 170601) (17.06.02)
Egyes területek textúratérképe nem került letárolásra
(build 170601) (17.06.01)
Néhány tárgy ütközése hibás, és a játékos könnyedén beleszorul.
Ha a játékos megpróbál felmászni az eligazítóra, akkor hirtelen bentre kerül.
A karakter lába belelóg a főtéren található kövekből kirakott útba.
Harc kezdetekor az azonos helyen megjelenő játékosok felrepülnek.
A tutorialban nem lehet irányítani a karaktert.
(build 170429) (17.05.28)
A portál aktiválódik annak ellenére, hogy a chat ablak előtérben van.
(build 170429) (17.05.26)
Levegőben való ütközéskor a karakter beszorul, majd zuhanáskor megsérül.
Fegyver újratöltése közben is lehet lőni.
Amikor egy másik játékos fegyvert vált a kezében lévő eszköz nem változik.
A többi játékosnak nem látható az ülés animációja.
A boltból érkező másik játékos egy pillanatra a tér közepén jelenik meg.
A táskában való pakoláskor az elsődleges fegyver a kézbe kerül.
Néha belépéskor a játékos megsérül.
(build 170429) (17.05.23)
A répavető használata után más fegyverrel rövid ideig nem lehet tüzelni.
(build 170429) (17.05.17)
Szintlépéskor a portré fehérré válik.
(build 170429) (17.05.11)
A lények nem jelennek meg rögtön.
(build 170429) (17.05.09)
A chat ablakban nem lehet belekattintani a beviteli mezőbe.
A hálózati késés miatt a lények elé kell lőni, hogy eltaláljuk őket.
(build 170429) (17.05.02)
A faliszekrény és a fal közé be lehet jutni, ahol be is szorul a karakter
CTF játék elején a kilőtt játékos kezébe kerül a zászló
A lövedék becsapódásának nincs hangja, ha lényt találunk el.
Ha belépünk egy szobába, akkor a karakter felett megjelenik a fogaskerék.
A program bezárásakor a többi játékos nem értesül az eseményről
(build 170429) (17.05.01)
A játékos kétszer jelenik meg a ponttáblázatban
(build 170429) (17.04.30)
A legyőzött lény átlóg a padlón, vagy mennyezeten.
A szekrény egyes részein át lehet menni
A chat ablakban megjelenő sorok elcsúsznak, ha valaki túl hosszú üzenetet ír
NPC megnyitásakor a karakter bizonyos esetekben irányítható marad
(build 170417) (17.04.29)
A CTF játékmódban a pálya végén a zászló a nyertes játékosnál marad
CTF játékmódban még csak 59 pontot írt, de már befejeződött a játék
A küzdelem befejezését követően a szobába csak másodjára lehet belépni
(build 170417) (17.04.28)
Néha a küzdelemből való visszatérés után a játékos irányítása tiltva marad.
Az eldobott zászlót nem lehet felvenni
(build 170417) (17.04.27)
A konyhában jelenik meg a másik játékos, amikor bejelentkezik.
A harc végén, ha nincs elég játékos, akkor a játék azonnal újraindul.
Az utólagosan bejelentkezett azonos szobában lévő játékosok nem láthatók.
Ugyan azon a helyen való újraéledéskor a játékosok összeakadnak.
FFA játékmód során, ha valaki végez egy játékossal a játék azonnal véget ér.
A lövedék áthatol az asztal lábán
Amikor játékidő alatt újraindul a mérkőzés, a ponttáblázat nem nullázódik.
Küzdelemből visszatérve a játékos nem tudja megnézni a táskája tartalmát.
Néha a játékos tovább sérül miután végeztek vele.
(build 170417) (17.04.25)
Újraéledés után irányítani lehet a karaktert a nyitott chat ablak ellenére.
Minden fegyver ugyan annyit sebez.
(build 170417) (17.04.21)
Ha futás közben végeznek a karakterrel, majd megnyitja a játékos a chat ablakot, akkor a futás animáció beragad.
Futást követően a karakter rövid ideig tovább csúszik a földön.
Néha a szörnyek nem jelennek meg kliens oldalon
A rámpán felfelé futó szörny áthatol a talajon
A szörny még akkor is tud sebezni a játékosra, ha már nem él
A konyhába való belépéskor rövid ideig szaggat a játék
(build 170417) (17.04.20)
Fegyver első elsütésekor belaggol a játék
Sikertelen csatlakozás esetén nem jön vissza a bejelentkezés képernyo
A fegyver táskába helyezésekor nem tunik el a karakter kezébol az eszköz
(build 170417) (17.04.19)
Másik fegyverre váltást követően az előzőleg használt fegyver újratöltődik
Rövid ideig beragad a fegyver visszarúgása
A hangya karjai belelógnak a testébe
Felfelé nézéskor a karakter táskája belelóg az alsó testébe
(build 170417) (17.04.18)
Egyes esetekben a lövedék nem a célkeresztben csapódik be (fal mellett állva)
A szerver nem tud leállni, ha nincs játékos csatlakozva
Néha belépéskor a játékos a pálya szélén jelenik meg.
A szörnyek támadás animációja beragad, miután a játékos távolabbra kerül
A játékos nem a kijelölt újratermo pontoknál jelenik meg
Miután egy pók végzett a játékossal a sebessége üldöző módban marad
Hálózatban lévo másik játékos lövése azonnal becsapódik
A játék a menüben állva is továbbít adatokat (~10kB/s) (Dev Mode miatt)
Kliens oldalon a fegyverbol jövo füst mindig ugyan abba az irányba halad
Belépéskor a már bent lévo játékosok neve nem jelenik meg
Többi játékos felső teste akadozva mozog
(build 170417) (17.04.17)
A szörnyekre irányított kamera FPS zuhanást okoz (LOD szükséges).
Betöltést követően a szörnyek a helyükre csúsznak, és nem ott jelennek meg
(build 170304) (17.04.16)
A szörnyek animációsebessége nem tükrözi a mozgási sebességet
A szörnyek sérüléskor nem villannak fel
A szörnyek haláluk után mozognak, és nem tűnnek el