Hibajegyzet
(A kijavított hibák csak a szerver újbóli feltöltése után lesznek érvényesek.)
20.10.18.
A lények támadják, de nem sebzik a játékost.
20.10.15.
Néhány npc (id: 23, 24) folyamatos hibát generál.
DEV Help: Duplikáció.
20.08.26.
Bunker módban, ha döntetlen az eredmény, akkor mindkét ikon, és hang megjelenik.
20.08.23.
Egy-két összecsapás után kidob a szerver.
A távcsöves fegyvert használva a játék végén beragad a nagy célkereszt.
20.06.28.
A szekeret a talajba lehet helyezni, így az újbóli használata nehézkes.
20.06.26.
A két mentés között épített, majd lebontott ház is letárolásra kerül.
Repülve is le lehet ülni a padra, ami hibát eredményez.
A táblára való írást korlátozni kell, kritikus hiba miatt.
Szekér mentése problémát okoz (build, inventory).
A ház átméretezése esetén az ajtó és az ablakok rossz szinten jelennek meg
20.06.23.
A kopogáskor felugró ablaknál a karakter irányítható marad.
20.06.22.
A barátlista hibásan jelenik meg.
Néha visszakerülnek a korábban lebontott házak.
Client.CheckLocation() funkció minden pályán átállítja a fény beállításokat.
Ház módosításánál az ablakon átszűrődő fények bugosak
A házaknak nincs alapozása
Az esőzés megmarad más pályákon is annak ellenére, hogy ki lett szedve
20.06.21.
A szerver nem mentette el a barátlistát, házakat, egyéb építményeket.
Néha nem lehet felvenni a botokat.
20.05.28.
A Gombaerdőben a Sárgagombák egymásba is tudnak teremni.
20.05.18.
Bunker módban nem olyan csipszet dob a játékos halálakor mint amit felvett.
A konyhában bunker módnál a piros csapat mögött ki lehet bugolni a mapról.
Bunker módban amikor szól a rakéta és töltesz, a jelzés hangja leáll.
20.04.21.
A felszerelések képernyőt, és a szobák listáját egyszerre meg lehet nyitni.
20.04.18.
Az eszközleírás nem az egér mellett jelenik meg.
20.04.17.
Eszköz áthelyezésnél olykor hiba lép fel.
DEV Help: Frissen regisztrált játékos esetén.
20.04.15.
Mikor átlépünk a másik csapatba és egyedül vagyunk, akkor a játék véget ér.
DEV Help: Csak az egyedi szobáknál okoz problémát.
20.04.14.
A Regeneráció képesség megsokszorozódott a listában.
20.04.13.
Ha ugrás közben megnyitjuk a boltot, akkor a levegőben maradunk.
A fogadó konzerv részénél ki lehet esni a pályáról.
Harc közben nem lehet írni a chatre.
DEV Help: Csak a két új pályán nem működik.
Ha egyenlő pontot ér el a két csapat, akkor nem azok győznek akik több játékospontot gyűjtöttek.
20.04.08.
Harc közben nem lehet rákattintani a kilépés ablak gombjaira.
DEV Help: Csak a két új pályán nem működik.
Ha a játékos repül mikor a játék véget ér, akkor az energia tovább csökken.
20.04.07.
A barkácsasztal néha nem működik.
DEV Help: Adatbázisban letárolt karakterhosszúsági probléma.
20.04.03.
A chat ablakból is lehet integetni.
20.04.02.
A lények néha pattognak a föld felett.
A chat ablak tartalma idővel eltűnik, és azt sem látni amit írunk.
A szerver adatok mentésekor a szekér paraméterei nem kerülnek letárolásra.
A sötét erdőben helyenként felborult pókok hevernek.
20.04.01.
Ha a szekeret megnyitjuk és használunk egy potit, akkor eltűnik a szekér tartalma.
DEV Help: Szerencsére, csak ideiglenesen tűnik el.
Ha a szekeret visszahozatjuk, akkor a tartalma nem jelenik meg. (Hibát ír)
DEV Help: A tartalma továbbra is a korábbi szobához tartozik.
A chat ablakon keresztül is lehet használni a portált.
Szekérrel lehet repülni.
A chat ablakon keresztül is le lehet rakni a szekeret.
20.03.31.
Ha frissül a játékos készlete, akkor felugrik a táska tartalma. (Vásárláskor egyaránt)
Az eldobott eszköz információs ablakában nem jelenik meg a kis ikon.
A boltban egyes árucikkeknek nem jelenik meg az ikonja.
A játékos a magasabb szintű eszközöket is a kezébe tudja venni.
Ha nincs beállítva semmi a kereskedőnek, hogy mit vesz meg, akkor bármit megvásárol.
A kereskedő a táskában lévő üres helyeket is megjeleníti. (Eladás rész)
20.03.30.
Ülve nem lehet körülnézni.
A weboldalon, a Fórumban, a szövegdobozt akármennyire ki lehet húzni.
20.03.29.
A mozsár, tűzhely nem működik. Úgy látni, mintha tároló lenne.
Ha chatból lépünk egy lakóházba egy másik lakóházból akkor kifagy a játék.
DEV Help: map_home_nev!!
Ha ülve váltunk pályát chat ablakból, akkor beragad a karakter.
A lakóházban elmentett pozíció miatt nem lehet belépni a játékba.
DEV Help: home_jatekosnev helyett map_home_jatekosnev szobába akarja betenni
Néha nem sikerül belépni, mert hiba lép fel. (Felszerelés)
DEV Help: //200326,200328 - NullReferenceException
FFA módban a kitűzött cél nem a szerzett pontok alapján működik.
A tábla módosítása, csak a tulajdonosnak ugorjon fel.
Az AI olykor csak ácsorog CTF, King módban.
20.03.28.
Bunker módban, ha becsapódik a rakéta, és a játékos épp nem él, akkor hiba lép fel.
DEV Help: //200328 - Kamera effekt robbanáskor
Bunker: Nem jutottam be a bunkerbe, mégis megkaptam a 100 pontot
A meglévő szobákhoz nem lehet csatlakozni.
20.03.27.
A gyors gombok, tábla konfigurálása közben is működnek.
20.03.26.
KING módban csapatmunka után járó pontot is ad a rendszer.
20.03.25.
Ugy is fel lehet venni Speedup-ot hogy azzal mar rendelkezik a jatekos.
A létrehozott pályák bugosak.
DEV Help: Korábbi hiba az üres szobanevek miatt.
Ülés közben a "Hey!" kézlendítés nem látszik.
A tábla szövegének megjelenítésekor hiba lépett fel.
DEV Help: //200325 - Missing
Mosogató, hűtő ütközési zónák.
A másik játékosnak nincs kötélen lecsúszó és fegyvert újratöltő animációja.
Szerver hiba lép fel, ha CTF módban az utolsó pillanat az AI-nál van a zászló.
A Képességek ablak bezárása után a karakter irányítása korlátozott, illetve más ablakot nem lehet megnyitni.
20.03.24.
[?bug?] A Kereskedőnél nem lehet vásárolni.
Nem látni a másik játékos által létrehozott mérkőzést.
[Visszatérő] Nem lehet irányítani a karaktert ha visszatérünk a főtérre.
DEV Help: Tipp: Ha a játék véget ér, és pont kilövik a játékost, akkor már nem éled újra.
20.03.23.
A konyhában be lehet jutni a hűtő mögé.
Szerver újraindítás után a láda tartalma elvész.
DEV Help: Tömb mérete nem volt megfelelő.
20.03.22.
Töltőképernyőn is lehet Esc-t használni.
Bunker módban az ellenség nem mindig jött ki a bunkerből. (0 sütit szereztek.)
Egy bunker mérkőzés végén, az AI a sarokban állt a bunkerben, de meghalt.
A ponttáblázat alatti szöveg elcsúszik.
Gondok vannak az üléssel.
DEV Help: A szárnyak okozzák a problémákat.
Építésnél, ha kijelölünk egy másik építőelemet, akkor az előbbi kijelöltet lerakja.
Olykor a karakter nem tartja maga elé a fegyvert.
DEV Help: Kötélen lecsúszást követően.
Konyhában 4xAI-os, TDM kört elínditottam, bunker lett belőle de a régi bunker pályát töltötte be. (16 pont, bunker közepébe kell bevinni a chipset.)
Elindítottam egy NoAI-os kört egyedül, nem indult el a kör, de ment a számláló.
Az AI oldalról a falon át akar bemenni a bunkerba.
A műzlinek nincs effektje ha magától eltűnik.
A létrehozott harc nem indul el, illetve nem kerül be a szobák listájába.
Nem lehet irányítani a karaktert ha visszatérünk a főtérre.
20.03.21.
A nappali, garázs nem rendelkezik bunker móddal.
A kijelölés megmarad, ha egy mérkőzés megszűnik miközben rajta van a jelölő.
Annak ellenére is lehet irányítani a karaktert, hogy a kereskedés ablak előtérben van.
A létrehozott mérkőzés nem törlődik, ha a játékos kilép mielőtt elkezdődne.
20.03.20.
A padon ülő hangya is meditálásba kezd.
Belépéskor a karakter profilképe hibásan jelenik meg.
DEV Help: A fotózáskor a védőburok is a képen van.
20.03.19.
A táska tartalmának lekérdezése néha hibát okoz és nem lehet bejelentkezni.
DEV Help: //200408 - Ezen a részen olykor a lekérés megakad
bunker módban az első másodpercben nem a spawnon voltam, utána bedobott. #Bence
DEV Help: Szerver oldali lagg.
gránát nem működik megfelelően (ha messzire dobom). #Bence
bunker módban ha 1v1 -ben játszunk, akkor a sütik nem teremnek. #Bence
bunker módban a "csipsz" -et nem lehet felvenni. #Bence
DEV Help: Valószínűleg befagyott a szerver.
=== itt nincs bejegyzés ===
meccs keresés után visszatértem a visszatérési pontra, de a kamera fókusza a szökőkút felett volt. #Bence
nem látom a saját újratöltés effektemet, de Martyka tesztelőnél látszódik a sajátja (server restart előtt jó volt).mióta újraindítottuk a szervert, azóta nem működik a töltés effektje (csak Bencének). #Bence)
a garázsban nem látjuk egymásnak effektjét, amikor leesünk #Bence
meccs keresés után a lobby-ból kiléptem, mire visszatértem a visszatérési pontra, nem tudtam előre-hátra menni, se ugrani és még HUD sem volt a fegyvernek (csak Martykanak). #Bence
pálya létrehozásánál be lett állítva a no AI, és mégis voltak AI-k #Bence
20.03.17.
A löveg ne jelenjen meg a szobák listájában a játékosok számánál.
A második létrehozott szoba nem indul el (nem jön létre).
20.03.16.
Ha fejlődünk, nem kapjuk meg a maradék xp-t az új szintnél.
Le lehet úgy ülni a padra, hogy már ül ott valaki.
A csapat a saját lövegét is ki tudja lőni.
DEV Help: Piros csapat
A frissen regisztrált játékosok szerver újraindításig nem tudnak belépni ?!
TDM módban az AI nem indul útnak.
Ha ládából dobunk ki tárgyat a földre, ledob a szerver.
DEV Help: Ládába való pakolás esetén az eldob lehetőség elrejtése.
Az ellenség esetekben nem mozdul bunker módban.
DEV Help: Pont oda terem egy műzli, és emiatt bugos lesz.
Titkos fegyvertrükk!
Meccsek végén nem lehet írni a chatbe.
A képességek használata leveszi a staminát a semleges területeken is.
Gyorsbillentyűket gépelés közben is lehet használni.
A Felszerelést a karakter bármelyik slotjára be lehet tenni.
A Jégfegyver animációja nem mozdul, ha le-fel nézünk.
Nézőként azt a játékost is ki lehet jelölni aki a főtéren áll.
20.03.15.
A grafikai szint átállításakor Crash-el a játék.
Hiba lép fel, ha a játékos le akar bontani egy másik játékos építményét, majd bezárja az építő panelt.
Hiba lép fel, és kifagy a szerver, ha elindul a létrehozott CTF küzdelem.
DEV Help: AI_0_darkforest, NullReferenceException -> Server.SendFlagPosition
20.03.14.
A lényeket, és a löveget nem lehet megsebezni.
Ha a játékos sérült és átlép egy másik területre, akkor azt mutatja, hogy 0 élete van.
Nincsenek botok, sem lények.. (harcnál csak 1 AI van)
20.03.13.
A gabonapelyhek a bunkeren belül is megjelennek.
A ponthatár csak a játék indulását követően mutatja a megfelelő értéket.
A játékos alsó, és felső teste olykor nem egy irányba néz.
20.03.12.
A jégfegyver fagyos effektje függőlegesen nem követi a fegyvert.
Ha egy játékos átlép egy másik területre, akkor nem tűnik el rögtön.
A kamera elmozdult mikor valaki csatlakozott a harchoz, ami várakozó állásban volt.
A piros csapat által lerakott falakon a csapatjelző tábla kék színű.
20.03.11.
Freecam módban átfordul a kamera ha túlzottan le-fel visszük
Zuhanás közben is lehet újratölteni.
Meg akad a fegyver újratöltése, ha megnyitunk valamilyen panelt.
Csökkentett grafikai szint mellett ne legyen SSAO.
A botok rendkívül erősek.
A cukrokat csak a bunker közepén lehet leadni.
Újraéledéskor az AI hátán marad a begyűjtött cukor.
DEV Help: Amit rögtön le is tud adni a bázison.
Az ellenfél játékosa felett szintén zöld háromszög van.
DEV Help: A meglőtt játékos jelölője felvillan, majd zöld lesz.
20.03.10.
Ha ülve indítunk harcot, akkor szintén ebben a pózban indul az összecsapás.
A másik éppen repülő játékost úgy látni, mintha futna a levegőben, szárnya sincs.
A töltőképernyő ellenére a játékost le tudják vadászni a lények.
DEV Help: Portál használatakor azonnal el kellene tűnnie a játékosnak.
Az útjelző táblákon a szöveg nem jelenik meg.
Nézőként a szobában megjelenik a játékos ahelyett, hogy a többieket mutatná.
A hőmérsékletnek nem kellene látszódnia harc közben.
A botok át tudnak futni, illetve lőni a bunker falán.
Harc közben nézőként nem lehet megnyomni az ESC gombot.
Repülve át lehet haladni a pálya egyes elemein.
Fel lehet futni a meredek hegyoldalon is.
A pókok a dombon álló játékos alá mennek, és onnan támadnak.
Harc közben a piros csapat nem tud lerakni stratégiai építőelemeket.
Az üzletből ki lehet zuhanni.
DEV Help: Nincs megfelelő ütközés beállítva.
20.03.09.
Ha megnyomjuk az ESC gombot (vagy egyéb ablakot) zuhanás közben, akkor beragad az animáció.
A játékosok nem az átalakított főtéren jelennek meg, hanem a ligetben.
A rakéta nem működik megfelelően.
Játék közben néha elő ugrik a login képernyő, ahol az összes panel látszódik.
DEV Help: A win-ben ablakok váltása közben történt legutóbb. (2x is) Előtérbe helyezve: Menu, blackmask
A garázsban a játékosok a pályán kívülre teremnek.
DEV Help: Nincs megadva csapat termő pont.
A csapattagok tudják egymást lőni.
DEV Help: Server.cs -> "Baráti tűz ellenőrzése"
19.10.28.
CTF módban nem indul el a játék, az idő nem számol vissza.
Az építési területen nem tűnik el a fű.
17.08.20.
A felvett ruházatot a többi játékos nem látja.
DEV Help: Visszatérő hiba.. a már bent lévő játékosok felszerelését nem látni. Az utólag belépőket rendesen mutatja.
17.08.12.
Vásárlás után az életjelző feltöltődik, annak ellenére, hogy a játékos sérült.
17.08.08.
A küldetés teljesítése után a leadott eszköz nem tűnt el, hanem 0 lett.
A statokat nem kezeli megfelelően a szerver.
17.07.29.
Belépéskor a kiváltott képességek megduplázódnak.
A szörnyek az xp-t nem adják, hanem elveszik.
A bal oldali szörnyszámláló kérdőjelet mutat.
A főzeteket csak egyszer lehet használni.
17.07.02.
A harc végén az AI megáll, de nem tűnik el.
Helyenként a játék szövege angolul jelenik meg.
17.07.01.
Ha ismét belépünk miután "Hiba lépett fel", akkor a játék nem indul el.
A kilőtt játékos nem tűnik el rögtön.
DEV Help: Az élete is maxon van. (ha 2 játék van nyitva, lagg miatt?)
17.06.30.
Carrotescape minijátékból visszatérve a karakter a rakétán marad.
Összecsapásból is el lehet indítani a minijátékot.
Ha a játékos zászlóval a kezében lezuhan, akkor újraéledéskor nála marad.
A játékos akkor is kap pontot, ha saját magát lövi ki.
Portálon való belépés nem mindig sikerül elsőre.
Másik pályán lévő játékos láthatóvá válik a bolti portálban.
17.06.28.
Ha a szerver kifagy, akkor a játékos is kifagy, és nem tér vissza a menübe.
Az AI az ugróponton kivül is képes volt magasra ugrani.
17.06.27.
Az AI kezében két fegyver volt egyszerre.
17.06.26.
Ha a játékos szobát vált, és a chat előtérben van, akkor a játékos beszorul.
Újraéledést követően a játékost szinte azonnal kilövik. (3 mp védelem)
A sárga ugrópont nem működik, ha nekifutásból ugrunk rá (azonos szinten).
Az alacsonyabb ponton újraéledő játékos a (zuhanás) miatt megsérül.
Miután a harc befejeződött a játékos újraéledt, mert a végén pont lelőtték.
17.06.23.
Ha két játékos egy pályán épít, akkor a jelző a másik játékosnál látható.
17.06.17.
Belépést követően a korábban leszüretelt termények frissnek látszanak.
Sikertelen vásárlás esetén is van vásárlás animáció.
A játékos akkor is fel tud venni dolgokat, ha tele van a táskája.
17.06.16.
A játékos kiesik a pályáról, amikor semleges zónában lezuhan, majd újraéled.
17.06.15.
Ha a játékos belép egy harcba nézőként, akkor is újraéled harcosként.
17.06.13.
Harcból kilépve a játékos megsérül, miután az ugrópont használva lett.
Sárga ugrópontra való leeséskor a játékos megsérül.
17.06.12.
A minijátékból nem lehet kilépni.
A minijátékban nem lehet használni a chat-et. (Letiltva)
A minijátékban megjelenik a célkereszt, ha újraindul a kör.
17.06.03.
A sárga ugrópontok használatakor nem lehet navigálni.
17.06.02.
Egyes területek textúratérképe nem került letárolásra
17.06.01.
A tutorialban nem lehet irányítani a karaktert.
Harc kezdetekor az azonos helyen megjelenő játékosok felrepülnek.
A karakter lába belelóg a főtéren található kövekből kirakott útba.
Ha a játékos megpróbál felmászni az eligazítóra, akkor hirtelen bentre kerül.
Néhány tárgy ütközése hibás, és a játékos könnyedén beleszorul.
17.05.28.
A portál aktiválódik annak ellenére, hogy a chat ablak előtérben van.
17.05.26.
Néha belépéskor a játékos megsérül.
A táskában való pakoláskor az elsődleges fegyver a kézbe kerül.
A boltból érkező másik játékos egy pillanatra a tér közepén jelenik meg.
A többi játékosnak nem látható az ülés animációja.
Amikor egy másik játékos fegyvert vált a kezében lévő eszköz nem változik.
Fegyver újratöltése közben is lehet lőni.
Levegőben való ütközéskor a karakter beszorul, majd zuhanáskor megsérül.
17.05.23.
A répavető használata után más fegyverrel rövid ideig nem lehet tüzelni.
17.05.17.
Szintlépéskor az avatár helyett egy fehér négyzet lesz.
17.05.11.
A lények nem jelennek meg rögtön.
17.05.09.
A hálózati késés miatt a lények elé kell lőni, hogy eltaláljuk őket.
A chat ablakban nem lehet belekattintani a beviteli mezőbe.
17.05.02.
A program bezárásakor a többi játékos nem értesül az eseményről
Ha belépünk egy szobába, akkor a karakter felett megjelenik a fogaskerék.
A lövedék becsapódásának nincs hangja, ha lényt találunk el.
CTF játék elején a kilőtt játékos kezébe kerül a zászló
A faliszekrény és a fal közé be lehet jutni, ahol be is szorul a karakter
17.05.01.
A játékos kétszer jelenik meg a ponttáblázatban
17.04.30.
NPC megnyitásakor a karakter bizonyos esetekben irányítható marad
A chat ablakban megjelenő sorok elcsúsznak, ha valaki túl hosszú üzenetet ír
A szekrény egyes részein át lehet menni
A legyőzött lény átlóg a padlón, vagy mennyezeten.
17.04.29.
A küzdelem befejezését követően a szobába csak másodjára lehet belépni
CTF játékmódban még csak 59 pontot írt, de már befejeződött a játék
A CTF játékmódban a pálya végén a zászló a nyertes játékosnál marad
17.04.28.
Az eldobott zászlót nem lehet felvenni
Néha a küzdelemből való visszatérés után a játékos irányítása tiltva marad.
17.04.27.
Néha a játékos tovább sérül miután végeztek vele.
Küzdelemből visszatérve a játékos nem tudja megnézni a táskája tartalmát.
Amikor játékidő alatt újraindul a mérkőzés, a ponttáblázat nem nullázódik.
A lövedék áthatol az asztal lábán
FFA játékmód során, ha valaki végez egy játékossal a játék azonnal véget ér.
Ugyan azon a helyen való újraéledéskor a játékosok összeakadnak.
Az utólagosan bejelentkezett azonos szobában lévő játékosok nem láthatók.
A harc végén, ha nincs elég játékos, akkor a játék azonnal újraindul.
A konyhában jelenik meg a másik játékos, amikor bejelentkezik.
17.04.25.
Minden fegyver ugyan annyit sebez.
Újraéledés után irányítani lehet a karaktert a nyitott chat ablak ellenére.
17.04.21.
A konyhába való belépéskor rövid ideig szaggat a játék
A szörny még akkor is tud sebezni a játékosra, ha már nem él
A rámpán felfelé futó szörny áthatol a talajon
Néha a szörnyek nem jelennek meg kliens oldalon
Futást követően a karakter rövid ideig tovább csúszik a földön.
Ha futás közben végeznek a karakterrel, majd megnyitja a játékos a chat ablakot, akkor a futás animáció beragad.
17.04.20.
A fegyver táskába helyezésekor nem tunik el a karakter kezébol az eszköz
Sikertelen csatlakozás esetén nem jön vissza a bejelentkezés képernyo
Fegyver első elsütésekor belaggol a játék
17.04.19.
Felfelé nézéskor a karakter táskája belelóg az alsó testébe
A hangya karjai belelógnak a testébe
Rövid ideig beragad a fegyver visszarúgása
Másik fegyverre váltást követően az előzőleg használt fegyver újratöltődik
17.04.18.
Többi játékos felső teste akadozva mozog
Belépéskor a már bent lévo játékosok neve nem jelenik meg
Kliens oldalon a fegyverbol jövo füst mindig ugyan abba az irányba halad
A játék a menüben állva is továbbít adatokat (~10kB/s) (Dev Mode miatt)
Hálózatban lévo másik játékos lövése azonnal becsapódik
Miután egy pók végzett a játékossal a sebessége üldöző módban marad
A játékos nem a kijelölt újratermo pontoknál jelenik meg
A szörnyek támadás animációja beragad, miután a játékos távolabbra kerül
Néha belépéskor a játékos a pálya szélén jelenik meg.
A szerver nem tud leállni, ha nincs játékos csatlakozva
17.04.17.
A szörnyek haláluk után mozognak, és nem tűnnek el
A szörnyek sérüléskor nem villannak fel
A szörnyek animációsebessége nem tükrözi a mozgási sebességet
17.04.16.
Egyes esetekben a lövedék nem a célkeresztben csapódik be (fal mellett állva)
Betöltést követően a szörnyek a helyükre csúsznak, és nem ott jelennek meg
A szörnyekre irányított kamera FPS zuhanást okoz (LOD szükséges).