Szerver idő 02:00:51 (Gmt +02:00) [HU]
Magyar English
Főmenü Hírek Fórum Tudástár Média GYIK Jelentés
  Hibajegyzet

(build v0.1.151) (17.08.20)
 A felvett ruházatot a többi játékos nem látja.

(build v0.1.151) (17.08.12)
 Vásárlás után az életjelző feltöltődik, annak ellenére, hogy a játékos sérült.

(build v0.1.151) (17.08.08)
 A statokat nem kezeli megfelelően a szerver.
 A küldetés teljesítése után a leadott eszköz nem tűnt el, hanem 0 lett.

(build v0.1.151) (17.07.29)
 A főzeteket csak egyszer lehet használni.
 A bal oldali szörnyszámláló kérdőjelet mutat.
 A szörnyek az xp-t nem adják, hanem elveszik.
 Belépéskor a kiváltott képességek megduplázódnak.

(build v0.1.151) (17.07.02)
 Helyenként a játék szövege angolul jelenik meg.
 A harc végén az AI megáll, de nem tűnik el.

(build 170601) (17.07.01)
 A kilőtt játékos nem tűnik el rögtön.
 Ha ismét belépünk miután "Hiba lépett fel", akkor a játék nem indul el.

(build 170601) (17.06.30)
 Másik pályán lévő játékos láthatóvá válik a bolti portálban.
 Portálon való belépés nem mindig sikerül elsőre.
 A játékos akkor is kap pontot, ha saját magát lövi ki.
 Ha a játékos zászlóval a kezében lezuhan, akkor újraéledéskor nála marad.
 Összecsapásból is el lehet indítani a minijátékot.
 Carrotescape minijátékból visszatérve a karakter a rakétán marad.

(build 170601) (17.06.28)
 Az AI az ugróponton kivül is képes volt magasra ugrani.
 Ha a szerver kifagy, akkor a játékos is kifagy, és nem tér vissza a menübe.

(build 170601) (17.06.27)
 Az AI kezében két fegyver volt egyszerre.

(build 170601) (17.06.26)
 Miután a harc befejeződött a játékos újraéledt, mert a végén pont lelőtték.
 Az alacsonyabb ponton újraéledő játékos a (zuhanás) miatt megsérül.
 A sárga ugrópont nem működik, ha nekifutásból ugrunk rá (azonos szinten).
 Újraéledést követően a játékost szinte azonnal kilövik. (3 mp védelem)
 Ha a játékos szobát vált, és a chat előtérben van, akkor a játékos beszorul.

(build 170601) (17.06.23)
 Ha két játékos egy pályán épít, akkor a jelző a másik játékosnál látható.

(build 170601) (17.06.17)
 A játékos akkor is fel tud venni dolgokat, ha tele van a táskája.
 Sikertelen vásárlás esetén is van vásárlás animáció.
 Belépést követően a korábban leszüretelt termények frissnek látszanak.

(build 170601) (17.06.16)
 A játékos kiesik a pályáról, amikor semleges zónában lezuhan, majd újraéled.

(build 170601) (17.06.15)
 Ha a játékos belép egy harcba nézőként, akkor is újraéled harcosként.

(build 170601) (17.06.13)
 Sárga ugrópontra való leeséskor a játékos megsérül.
 Harcból kilépve a játékos megsérül, miután az ugrópont használva lett.

(build 170601) (17.06.12)
 A minijátékban megjelenik a célkereszt, ha újraindul a kör.
 A minijátékban nem lehet használni a chat-et. (Letiltva)
 A minijátékból nem lehet kilépni.

(build 170601) (17.06.03)
 A sárga ugrópontok használatakor nem lehet navigálni.

(build 170601) (17.06.02)
 Egyes területek textúratérképe nem került letárolásra

(build 170601) (17.06.01)
 Néhány tárgy ütközése hibás, és a játékos könnyedén beleszorul.
 Ha a játékos megpróbál felmászni az eligazítóra, akkor hirtelen bentre kerül.
 A karakter lába belelóg a főtéren található kövekből kirakott útba.
 Harc kezdetekor az azonos helyen megjelenő játékosok felrepülnek.
 A tutorialban nem lehet irányítani a karaktert.

(build 170429) (17.05.28)
 A portál aktiválódik annak ellenére, hogy a chat ablak előtérben van.

(build 170429) (17.05.26)
 Levegőben való ütközéskor a karakter beszorul, majd zuhanáskor megsérül.
 Fegyver újratöltése közben is lehet lőni.
 Amikor egy másik játékos fegyvert vált a kezében lévő eszköz nem változik.
 A többi játékosnak nem látható az ülés animációja.
 A boltból érkező másik játékos egy pillanatra a tér közepén jelenik meg.
 A táskában való pakoláskor az elsődleges fegyver a kézbe kerül.
 Néha belépéskor a játékos megsérül.

(build 170429) (17.05.23)
 A répavető használata után más fegyverrel rövid ideig nem lehet tüzelni.

(build 170429) (17.05.17)
 Szintlépéskor a portré fehérré válik.

(build 170429) (17.05.11)
 A lények nem jelennek meg rögtön.

(build 170429) (17.05.09)
 A chat ablakban nem lehet belekattintani a beviteli mezőbe.
 A hálózati késés miatt a lények elé kell lőni, hogy eltaláljuk őket.

(build 170429) (17.05.02)
 A faliszekrény és a fal közé be lehet jutni, ahol be is szorul a karakter
 CTF játék elején a kilőtt játékos kezébe kerül a zászló
 A lövedék becsapódásának nincs hangja, ha lényt találunk el.
 Ha belépünk egy szobába, akkor a karakter felett megjelenik a fogaskerék.
 A program bezárásakor a többi játékos nem értesül az eseményről

(build 170429) (17.05.01)
 A játékos kétszer jelenik meg a ponttáblázatban

(build 170429) (17.04.30)
 A legyőzött lény átlóg a padlón, vagy mennyezeten.
 A szekrény egyes részein át lehet menni
 A chat ablakban megjelenő sorok elcsúsznak, ha valaki túl hosszú üzenetet ír
 NPC megnyitásakor a karakter bizonyos esetekben irányítható marad

(build 170417) (17.04.29)
 A CTF játékmódban a pálya végén a zászló a nyertes játékosnál marad
 CTF játékmódban még csak 59 pontot írt, de már befejeződött a játék
 A küzdelem befejezését követően a szobába csak másodjára lehet belépni

(build 170417) (17.04.28)
 Néha a küzdelemből való visszatérés után a játékos irányítása tiltva marad.
 Az eldobott zászlót nem lehet felvenni

(build 170417) (17.04.27)
 A konyhában jelenik meg a másik játékos, amikor bejelentkezik.
 A harc végén, ha nincs elég játékos, akkor a játék azonnal újraindul.
 Az utólagosan bejelentkezett azonos szobában lévő játékosok nem láthatók.
 Ugyan azon a helyen való újraéledéskor a játékosok összeakadnak.
 FFA játékmód során, ha valaki végez egy játékossal a játék azonnal véget ér.
 A lövedék áthatol az asztal lábán
 Amikor játékidő alatt újraindul a mérkőzés, a ponttáblázat nem nullázódik.
 Küzdelemből visszatérve a játékos nem tudja megnézni a táskája tartalmát.
 Néha a játékos tovább sérül miután végeztek vele.

(build 170417) (17.04.25)
 Újraéledés után irányítani lehet a karaktert a nyitott chat ablak ellenére.
 Minden fegyver ugyan annyit sebez.

(build 170417) (17.04.21)
 Ha futás közben végeznek a karakterrel, majd megnyitja a játékos a chat ablakot, akkor a futás animáció beragad.
 Futást követően a karakter rövid ideig tovább csúszik a földön.
 Néha a szörnyek nem jelennek meg kliens oldalon
 A rámpán felfelé futó szörny áthatol a talajon
 A szörny még akkor is tud sebezni a játékosra, ha már nem él
 A konyhába való belépéskor rövid ideig szaggat a játék

(build 170417) (17.04.20)
 Fegyver első elsütésekor belaggol a játék
 Sikertelen csatlakozás esetén nem jön vissza a bejelentkezés képernyo
 A fegyver táskába helyezésekor nem tunik el a karakter kezébol az eszköz

(build 170417) (17.04.19)
 Másik fegyverre váltást követően az előzőleg használt fegyver újratöltődik
 Rövid ideig beragad a fegyver visszarúgása
 A hangya karjai belelógnak a testébe
 Felfelé nézéskor a karakter táskája belelóg az alsó testébe

(build 170417) (17.04.18)
 Egyes esetekben a lövedék nem a célkeresztben csapódik be (fal mellett állva)
 A szerver nem tud leállni, ha nincs játékos csatlakozva
 Néha belépéskor a játékos a pálya szélén jelenik meg.
 A szörnyek támadás animációja beragad, miután a játékos távolabbra kerül
 A játékos nem a kijelölt újratermo pontoknál jelenik meg
 Miután egy pók végzett a játékossal a sebessége üldöző módban marad
 Hálózatban lévo másik játékos lövése azonnal becsapódik
 A játék a menüben állva is továbbít adatokat (~10kB/s) (Dev Mode miatt)
 Kliens oldalon a fegyverbol jövo füst mindig ugyan abba az irányba halad
 Belépéskor a már bent lévo játékosok neve nem jelenik meg
 Többi játékos felső teste akadozva mozog

(build 170417) (17.04.17)
 A szörnyekre irányított kamera FPS zuhanást okoz (LOD szükséges).
 Betöltést követően a szörnyek a helyükre csúsznak, és nem ott jelennek meg

(build 170304) (17.04.16)
 A szörnyek animációsebessége nem tükrözi a mozgási sebességet
 A szörnyek sérüléskor nem villannak fel
 A szörnyek haláluk után mozognak, és nem tűnnek el
  Aktuális verzió
(v0.1.151) (prealfa)
  Hibajegy felvétele
Jelentkezz be!
  Jelmagyarázat
javítva
javításra vár
nem reprodukálható
script hiba
vizuális hiba  
Valid XHTML 1.0 Transitional Érvényes CSS!