Szerver idő 08:39:35 [EN]
Magyar English
Main News Forum Knowledge Media FAQ Report
  Hibajegyzet

Szűrés: Javítva

(A kijavított hibák csak a szerver újbóli feltöltése után lesznek érvényesek.)

20.04.18.
 Az eszközleírás nem az egér mellett jelenik meg.

20.04.15.
 Mikor átlépünk a másik csapatba és egyedül vagyunk, akkor a játék véget ér.
   DEV Help: Csak az egyedi szobáknál okoz problémát.


20.04.14.
 A Regeneráció képesség megsokszorozódott a listában.

20.04.13.
 Ha ugrás közben megnyitjuk a boltot, akkor a levegőben maradunk.
 Harc közben nem lehet írni a chatre.
   DEV Help: Csak a két új pályán nem működik.


20.04.08.
 Harc közben nem lehet rákattintani a kilépés ablak gombjaira.
   DEV Help: Csak a két új pályán nem működik.


20.04.03.
 A chat ablakból is lehet integetni.

20.04.02.
 A szerver adatok mentésekor a szekér paraméterei nem kerülnek letárolásra.
 A sötét erdőben helyenként felborult pókok hevernek.

20.04.01.
 Ha a szekeret visszahozatjuk, akkor a tartalma nem jelenik meg. (Hibát ír)
   DEV Help: A tartalma továbbra is a korábbi szobához tartozik.

 A chat ablakon keresztül is lehet használni a portált.
 Szekérrel lehet repülni.
 A chat ablakon keresztül is le lehet rakni a szekeret.

20.03.31.
 Ha frissül a játékos készlete, akkor felugrik a táska tartalma. (Vásárláskor egyaránt)
 Az eldobott eszköz információs ablakában nem jelenik meg a kis ikon.
 A boltban egyes árucikkeknek nem jelenik meg az ikonja.
 A játékos a magasabb szintű eszközöket is a kezébe tudja venni.
 Ha nincs beállítva semmi a kereskedőnek, hogy mit vesz meg, akkor bármit megvásárol.
 A kereskedő a táskában lévő üres helyeket is megjeleníti. (Eladás rész)

20.03.30.
 Ülve nem lehet körülnézni.
 A weboldalon, a Fórumban, a szövegdobozt akármennyire ki lehet húzni.

20.03.29.
 A mozsár, tűzhely nem működik. Úgy látni, mintha tároló lenne.
 Ha chatból lépünk egy lakóházba egy másik lakóházból akkor kifagy a játék.
   DEV Help: map_home_nev!!

 Ha ülve váltunk pályát chat ablakból, akkor beragad a karakter.
 A lakóházban elmentett pozíció miatt nem lehet belépni a játékba.
   DEV Help: home_jatekosnev helyett map_home_jatekosnev szobába akarja betenni

 FFA módban a kitűzött cél nem a szerzett pontok alapján működik.
 A tábla módosítása, csak a tulajdonosnak ugorjon fel.

20.03.28.
 Bunker módban, ha becsapódik a rakéta, és a játékos épp nem él, akkor hiba lép fel.
   DEV Help: //200328 - Kamera effekt robbanáskor

 A meglévő szobákhoz nem lehet csatlakozni.

20.03.26.
 KING módban csapatmunka után járó pontot is ad a rendszer.

20.03.25.
 A létrehozott pályák bugosak.
   DEV Help: Korábbi hiba az üres szobanevek miatt.

 Ülés közben a "Hey!" kézlendítés nem látszik.
 A tábla szövegének megjelenítésekor hiba lépett fel.
   DEV Help: //200325 - Missing

 A másik játékosnak nincs kötélen lecsúszó és fegyvert újratöltő animációja.
 Szerver hiba lép fel, ha CTF módban az utolsó pillanat az AI-nál van a zászló.
 A Képességek ablak bezárása után a karakter irányítása korlátozott, illetve más ablakot nem lehet megnyitni.

20.03.24.
 [?bug?] A Kereskedőnél nem lehet vásárolni.
 Nem látni a másik játékos által létrehozott mérkőzést.

20.03.23.
 A konyhában be lehet jutni a hűtő mögé.
 Szerver újraindítás után a láda tartalma elvész.
   DEV Help: Tömb mérete nem volt megfelelő.


20.03.22.
 Töltőképernyőn is lehet Esc-t használni.
 Bunker módban az ellenség nem mindig jött ki a bunkerből. (0 sütit szereztek.)
 Egy bunker mérkőzés végén, az AI a sarokban állt a bunkerben, de meghalt.
 A ponttáblázat alatti szöveg elcsúszik.
 Gondok vannak az üléssel.
   DEV Help: A szárnyak okozzák a problémákat.

 Építésnél, ha kijelölünk egy másik építőelemet, akkor az előbbi kijelöltet lerakja.
 Olykor a karakter nem tartja maga elé a fegyvert.
   DEV Help: Kötélen lecsúszást követően.

 Konyhában 4xAI-os, TDM kört elínditottam, bunker lett belőle de a régi bunker pályát töltötte be. (16 pont, bunker közepébe kell bevinni a chipset.)
 Elindítottam egy NoAI-os kört egyedül, nem indult el a kör, de ment a számláló.
 Az AI oldalról a falon át akar bemenni a bunkerba.
 A műzlinek nincs effektje ha magától eltűnik.
 A létrehozott harc nem indul el, illetve nem kerül be a szobák listájába.
 Nem lehet irányítani a karaktert ha visszatérünk a főtérre.

20.03.21.
 A nappali, garázs nem rendelkezik bunker móddal.
 A kijelölés megmarad, ha egy mérkőzés megszűnik miközben rajta van a jelölő.
 Annak ellenére is lehet irányítani a karaktert, hogy a kereskedés ablak előtérben van.
 A létrehozott mérkőzés nem törlődik, ha a játékos kilép mielőtt elkezdődne.

20.03.20.
 A padon ülő hangya is meditálásba kezd.
 Belépéskor a karakter profilképe hibásan jelenik meg.
   DEV Help: A fotózáskor a védőburok is a képen van.


20.03.19.
 A táska tartalmának lekérdezése néha hibát okoz és nem lehet bejelentkezni.
   DEV Help: //200408 - Ezen a részen olykor a lekérés megakad

 bunker módban az első másodpercben nem a spawnon voltam, utána bedobott. #Bence
   DEV Help: Szerver oldali lagg.

 bunker módban ha 1v1 -ben játszunk, akkor a sütik nem teremnek. #Bence
 bunker módban a "csipsz" -et nem lehet felvenni. #Bence
   DEV Help: Valószínűleg befagyott a szerver.

 meccs keresés után visszatértem a visszatérési pontra, de a kamera fókusza a szökőkút felett volt. #Bence
 nem látom a saját újratöltés effektemet, de Martyka tesztelőnél látszódik a sajátja (server restart előtt jó volt).mióta újraindítottuk a szervert, azóta nem működik a töltés effektje (csak Bencének). #Bence)
 a garázsban nem látjuk egymásnak effektjét, amikor leesünk #Bence
 meccs keresés után a lobby-ból kiléptem, mire visszatértem a visszatérési pontra, nem tudtam előre-hátra menni, se ugrani és még HUD sem volt a fegyvernek (csak Martykanak). #Bence
 pálya létrehozásánál be lett állítva a no AI, és mégis voltak AI-k #Bence

20.03.17.
 A löveg ne jelenjen meg a szobák listájában a játékosok számánál.
 A második létrehozott szoba nem indul el (nem jön létre).

20.03.16.
 Ha fejlődünk, nem kapjuk meg a maradék xp-t az új szintnél.
 A csapat a saját lövegét is ki tudja lőni.
   DEV Help: Piros csapat

 TDM módban az AI nem indul útnak.
 Ha ládából dobunk ki tárgyat a földre, ledob a szerver.
   DEV Help: Ládába való pakolás esetén az eldob lehetőség elrejtése.

 Az ellenség esetekben nem mozdul bunker módban.
   DEV Help: Pont oda terem egy műzli, és emiatt bugos lesz.

 Titkos fegyvertrükk!
 Meccsek végén nem lehet írni a chatbe.
 Gyorsbillentyűket gépelés közben is lehet használni.
 A Jégfegyver animációja nem mozdul, ha le-fel nézünk.

20.03.15.
 Hiba lép fel, ha a játékos le akar bontani egy másik játékos építményét, majd bezárja az építő panelt.
 Hiba lép fel, és kifagy a szerver, ha elindul a létrehozott CTF küzdelem.
   DEV Help: AI_0_darkforest, NullReferenceException -> Server.SendFlagPosition


20.03.14.
 A lényeket, és a löveget nem lehet megsebezni.
 Ha a játékos sérült és átlép egy másik területre, akkor azt mutatja, hogy 0 élete van.
 Nincsenek botok, sem lények.. (harcnál csak 1 AI van)

20.03.13.
 A gabonapelyhek a bunkeren belül is megjelennek.
 A ponthatár csak a játék indulását követően mutatja a megfelelő értéket.
 A játékos alsó, és felső teste olykor nem egy irányba néz.

20.03.12.
 A jégfegyver fagyos effektje függőlegesen nem követi a fegyvert.
 Ha egy játékos átlép egy másik területre, akkor nem tűnik el rögtön.
 A kamera elmozdult mikor valaki csatlakozott a harchoz, ami várakozó állásban volt.
 A piros csapat által lerakott falakon a csapatjelző tábla kék színű.

20.03.11.
 Freecam módban átfordul a kamera ha túlzottan le-fel visszük
 Zuhanás közben is lehet újratölteni.
 Meg akad a fegyver újratöltése, ha megnyitunk valamilyen panelt.
 Csökkentett grafikai szint mellett ne legyen SSAO.
 A botok rendkívül erősek.
 A cukrokat csak a bunker közepén lehet leadni.
 Újraéledéskor az AI hátán marad a begyűjtött cukor.
   DEV Help: Amit rögtön le is tud adni a bázison.

 Az ellenfél játékosa felett szintén zöld háromszög van.
   DEV Help: A meglőtt játékos jelölője felvillan, majd zöld lesz.


20.03.10.
 Ha ülve indítunk harcot, akkor szintén ebben a pózban indul az összecsapás.
 A másik éppen repülő játékost úgy látni, mintha futna a levegőben, szárnya sincs.
 A töltőképernyő ellenére a játékost le tudják vadászni a lények.
   DEV Help: Portál használatakor azonnal el kellene tűnnie a játékosnak.

 Az útjelző táblákon a szöveg nem jelenik meg.
 Nézőként a szobában megjelenik a játékos ahelyett, hogy a többieket mutatná.
 A hőmérsékletnek nem kellene látszódnia harc közben.
 A botok át tudnak futni, illetve lőni a bunker falán.
 Harc közben nézőként nem lehet megnyomni az ESC gombot.
 A pókok a dombon álló játékos alá mennek, és onnan támadnak.
 Harc közben a piros csapat nem tud lerakni stratégiai építőelemeket.
 Az üzletből ki lehet zuhanni.
   DEV Help: Nincs megfelelő ütközés beállítva.


20.03.09.
 Ha megnyomjuk az ESC gombot (vagy egyéb ablakot) zuhanás közben, akkor beragad az animáció.
 A játékosok nem az átalakított főtéren jelennek meg, hanem a ligetben.
 A rakéta nem működik megfelelően.
 Játék közben néha elő ugrik a login képernyő, ahol az összes panel látszódik.
   DEV Help: A win-ben ablakok váltása közben történt legutóbb. (2x is)         Előtérbe helyezve: Menu, blackmask

 A garázsban a játékosok a pályán kívülre teremnek.
   DEV Help: Nincs megadva csapat termő pont.

 A csapattagok tudják egymást lőni.
   DEV Help: Server.cs -> "Baráti tűz ellenőrzése"


19.10.28.
 CTF módban nem indul el a játék, az idő nem számol vissza.

17.08.20.
 A felvett ruházatot a többi játékos nem látja.
   DEV Help: Visszatérő hiba.. a már bent lévő játékosok felszerelését nem látni.       Az utólag belépőket rendesen mutatja.


17.08.12.
 Vásárlás után az életjelző feltöltődik, annak ellenére, hogy a játékos sérült.

17.08.08.
 A küldetés teljesítése után a leadott eszköz nem tűnt el, hanem 0 lett.
 A statokat nem kezeli megfelelően a szerver.

17.07.29.
 Belépéskor a kiváltott képességek megduplázódnak.
 A szörnyek az xp-t nem adják, hanem elveszik.
 A bal oldali szörnyszámláló kérdőjelet mutat.
 A főzeteket csak egyszer lehet használni.

17.07.02.
 A harc végén az AI megáll, de nem tűnik el.
 Helyenként a játék szövege angolul jelenik meg.

17.07.01.
 Ha ismét belépünk miután "Hiba lépett fel", akkor a játék nem indul el.
 A kilőtt játékos nem tűnik el rögtön.
   DEV Help: Az élete is maxon van. (ha 2 játék van nyitva, lagg miatt?)


17.06.30.
 Összecsapásból is el lehet indítani a minijátékot.
 Ha a játékos zászlóval a kezében lezuhan, akkor újraéledéskor nála marad.
 A játékos akkor is kap pontot, ha saját magát lövi ki.
 Portálon való belépés nem mindig sikerül elsőre.
 Másik pályán lévő játékos láthatóvá válik a bolti portálban.

17.06.28.
 Ha a szerver kifagy, akkor a játékos is kifagy, és nem tér vissza a menübe.
 Az AI az ugróponton kivül is képes volt magasra ugrani.

17.06.27.
 Az AI kezében két fegyver volt egyszerre.

17.06.26.
 Ha a játékos szobát vált, és a chat előtérben van, akkor a játékos beszorul.
 Újraéledést követően a játékost szinte azonnal kilövik. (3 mp védelem)
 A sárga ugrópont nem működik, ha nekifutásból ugrunk rá (azonos szinten).
 Az alacsonyabb ponton újraéledő játékos a (zuhanás) miatt megsérül.
 Miután a harc befejeződött a játékos újraéledt, mert a végén pont lelőtték.

17.06.23.
 Ha két játékos egy pályán épít, akkor a jelző a másik játékosnál látható.

17.06.17.
 A játékos akkor is fel tud venni dolgokat, ha tele van a táskája.

17.06.16.
 A játékos kiesik a pályáról, amikor semleges zónában lezuhan, majd újraéled.

17.06.15.
 Ha a játékos belép egy harcba nézőként, akkor is újraéled harcosként.

17.06.13.
 Harcból kilépve a játékos megsérül, miután az ugrópont használva lett.
 Sárga ugrópontra való leeséskor a játékos megsérül.

17.06.12.
 A minijátékból nem lehet kilépni.
 A minijátékban nem lehet használni a chat-et. (Letiltva)
 A minijátékban megjelenik a célkereszt, ha újraindul a kör.

17.06.03.
 A sárga ugrópontok használatakor nem lehet navigálni.

17.06.02.
 Egyes területek textúratérképe nem került letárolásra

17.06.01.
 A tutorialban nem lehet irányítani a karaktert.
 Harc kezdetekor az azonos helyen megjelenő játékosok felrepülnek.
 A karakter lába belelóg a főtéren található kövekből kirakott útba.
 Ha a játékos megpróbál felmászni az eligazítóra, akkor hirtelen bentre kerül.
 Néhány tárgy ütközése hibás, és a játékos könnyedén beleszorul.

17.05.28.
 A portál aktiválódik annak ellenére, hogy a chat ablak előtérben van.

17.05.26.
 Néha belépéskor a játékos megsérül.
 A táskában való pakoláskor az elsődleges fegyver a kézbe kerül.
 A boltból érkező másik játékos egy pillanatra a tér közepén jelenik meg.
 A többi játékosnak nem látható az ülés animációja.
 Amikor egy másik játékos fegyvert vált a kezében lévő eszköz nem változik.
 Fegyver újratöltése közben is lehet lőni.
 Levegőben való ütközéskor a karakter beszorul, majd zuhanáskor megsérül.

17.05.23.
 A répavető használata után más fegyverrel rövid ideig nem lehet tüzelni.

17.05.17.
 Szintlépéskor az avatár helyett egy fehér négyzet lesz.

17.05.11.
 A lények nem jelennek meg rögtön.

17.05.09.
 A chat ablakban nem lehet belekattintani a beviteli mezőbe.

17.05.02.
 A program bezárásakor a többi játékos nem értesül az eseményről
 Ha belépünk egy szobába, akkor a karakter felett megjelenik a fogaskerék.
 A lövedék becsapódásának nincs hangja, ha lényt találunk el.
 A faliszekrény és a fal közé be lehet jutni, ahol be is szorul a karakter

17.05.01.
 A játékos kétszer jelenik meg a ponttáblázatban

17.04.30.
 NPC megnyitásakor a karakter bizonyos esetekben irányítható marad
 A chat ablakban megjelenő sorok elcsúsznak, ha valaki túl hosszú üzenetet ír
 A szekrény egyes részein át lehet menni
 A legyőzött lény átlóg a padlón, vagy mennyezeten.

17.04.29.
 A küzdelem befejezését követően a szobába csak másodjára lehet belépni
 CTF játékmódban még csak 59 pontot írt, de már befejeződött a játék
 A CTF játékmódban a pálya végén a zászló a nyertes játékosnál marad

17.04.28.
 Az eldobott zászlót nem lehet felvenni
 Néha a küzdelemből való visszatérés után a játékos irányítása tiltva marad.

17.04.27.
 Néha a játékos tovább sérül miután végeztek vele.
 Küzdelemből visszatérve a játékos nem tudja megnézni a táskája tartalmát.
 Amikor játékidő alatt újraindul a mérkőzés, a ponttáblázat nem nullázódik.
 A lövedék áthatol az asztal lábán
 FFA játékmód során, ha valaki végez egy játékossal a játék azonnal véget ér.
 Ugyan azon a helyen való újraéledéskor a játékosok összeakadnak.
 Az utólagosan bejelentkezett azonos szobában lévő játékosok nem láthatók.
 A harc végén, ha nincs elég játékos, akkor a játék azonnal újraindul.
 A konyhában jelenik meg a másik játékos, amikor bejelentkezik.

17.04.25.
 Minden fegyver ugyan annyit sebez.
 Újraéledés után irányítani lehet a karaktert a nyitott chat ablak ellenére.

17.04.21.
 A konyhába való belépéskor rövid ideig szaggat a játék
 A szörny még akkor is tud sebezni a játékosra, ha már nem él
 A rámpán felfelé futó szörny áthatol a talajon
 Futást követően a karakter rövid ideig tovább csúszik a földön.
 Ha futás közben végeznek a karakterrel, majd megnyitja a játékos a chat ablakot, akkor a futás animáció beragad.

17.04.20.
 A fegyver táskába helyezésekor nem tunik el a karakter kezébol az eszköz
 Sikertelen csatlakozás esetén nem jön vissza a bejelentkezés képernyo
 Fegyver első elsütésekor belaggol a játék

17.04.19.
 A hangya karjai belelógnak a testébe
 Rövid ideig beragad a fegyver visszarúgása
 Másik fegyverre váltást követően az előzőleg használt fegyver újratöltődik

17.04.18.
 Belépéskor a már bent lévo játékosok neve nem jelenik meg
 Kliens oldalon a fegyverbol jövo füst mindig ugyan abba az irányba halad
 A játék a menüben állva is továbbít adatokat (~10kB/s) (Dev Mode miatt)
 Hálózatban lévo másik játékos lövése azonnal becsapódik
 Miután egy pók végzett a játékossal a sebessége üldöző módban marad
 A játékos nem a kijelölt újratermo pontoknál jelenik meg
 A szörnyek támadás animációja beragad, miután a játékos távolabbra kerül
 Néha belépéskor a játékos a pálya szélén jelenik meg.
 A szerver nem tud leállni, ha nincs játékos csatlakozva

17.04.17.
 A szörnyek haláluk után mozognak, és nem tűnnek el
 A szörnyek sérüléskor nem villannak fel
 A szörnyek animációsebessége nem tükrözi a mozgási sebességet

17.04.16.
 Egyes esetekben a lövedék nem a célkeresztben csapódik be (fal mellett állva)
 Betöltést követően a szörnyek a helyükre csúsznak, és nem ott jelennek meg
  Aktuális verzió
(v0.1.151) (prealfa)
  Hibajegy felvétele
Jelentkezz be!
  Jelmagyarázat
javítva
tesztelésre vár
javításra vár
nem reprodukálható
script hiba
vizuális hiba  
Valid XHTML 1.0 Transitional Érvényes CSS!